مشق عشق و عرفان ۴۲۰۰ دانشجوی کرمانی در کربلای ایران

اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان کرمان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از عصر امروز آغاز شد و قرار است ۴ هزار و ۲۰۰ دانشجو در این مناطق مشق عشق و عرفان کنند. به گزارش فت فتو از کرمان، عصر امروز یازدهم اسفندماه‌ و طی آیینی اعزام نخستین کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان کرمان […]


اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان کرمان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از عصر امروز آغاز شد و قرار است ۴ هزار و ۲۰۰ دانشجو در این مناطق مشق عشق و عرفان کنند.

به گزارش فت فتو از کرمان، عصر امروز یازدهم اسفندماه‌ و طی آیینی اعزام نخستین کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان کرمان ب مناطق عملیاتی دوران دفاع‌مقدس از گلزار شهدای کرمان و جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه اعزام کاروان‌های دانشجوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله نخست اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان کرمان به مناطق عملیاتی بیش از ۴ هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اعزام شدند.

احمد مرادی‌زاده با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام راهیان نور استان کرمان از عصر امروز آغاز شد، ادامه داد: اردوی راهیان نور دانشجویی از امروز تا ۲۴ اسفند ماه در قالب ۱۰۰ کاروان و با حضور ۴ هزار و ۲۰۰ دانشجو اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: از ۲۴ اسفندماه تا دوم فروردین‌ماه سال آینده نیز اعزام آحاد مردم و بسیج محلات و اعزام‌های خانوادگی از استان کرمان به اردوی راهیان نور را در دستور کار داریم که برآورد ما این است بیش از ۳ هزار نفر نیز در مرحله سوم به مناطق جنگی دوران دفاع‌مقدس اعزام شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





مشق عشق و عرفان ۴۲۰۰ دانشجوی کرمانی در کربلای ایران

منبع: فــارس
? مشق عشق و عرفان ۴۲۰۰ دانشجوی کرمانی در کربلای ایران