مشاور فرمانده سپاه: سردار سلیمانی هیچگاه خلاف گفته‌هایش عمل نمی‌کرد

کرمان– فت فتو– مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم هیچگاه خلاف آنچه که می‌گفت عمل نمی‌کرد و در مسیر عمل به اعتقادات خود همواره بر اساس ولایتمداری و ارزش‌ها حرکت کرد. به گزارش فت فتو، سردار حمیدرضا مقدم فر […]

کرمانفت فتو– مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم هیچگاه خلاف آنچه که می‌گفت عمل نمی‌کرد و در مسیر عمل به اعتقادات خود همواره بر اساس ولایتمداری و ارزش‌ها حرکت کرد.

به گزارش فت فتو، سردار حمیدرضا مقدم فر عصر شنبه در جریان ادای احترام به مقام شامخ شهدا بویژه سردار سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان با اشاره به اینکه همه مردم در تمامی سطوح و اقشار می‌توانند سردار سلیمانی را الگوی عملی خود قرار دهند گفت: آنچه حاج قاسم را در جبهه مقاومت و نیز بین مردم، حاج قاسم و محبوب آسمانی ها و مردم کرده است، اخلاص و اعمال مخلصانه ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در اعتقادات و آرمان های خود صادق بوده است گفت: ایشان هر آنچه که انجام می داد برای رضای خدا و محبت اهل بیت (ع) بود و این الگوی بسیار خوبی برای همه اقشار و در تمامی سطوح است.

مقدم فر گفت: با حاج قاسم می توانیم انقلاب اسلامی ایران را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: برکات خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به گونه ای است که بیش از دوران جهاد ایشان، نشان داده می شود.

وی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی و برخی از اعضای ستاد برگزاری مراسم فرمودند اخلاص و عمل دو ویژگی اصلی مکتب حاج قاسم بوده است.




مشاور فرمانده سپاه: سردار سلیمانی هیچگاه خلاف گفته‌هایش عمل نمی‌کرد

منبع: ایرنـا
? مشاور فرمانده سپاه: سردار سلیمانی هیچگاه خلاف گفته‌هایش عمل نمی‌کرد