مشاغل خرد و خانگی اشتغال‌زایی بالا و سرمایه اولیه کمی نیاز دارند

استاندار کرمان گفت: این نوع کسب و کارهای کوچک سبب ایجاد اشتغال به علت هزینه پایین و کسب درآمد خوبی می‌شوند. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار، به همراه هیئت همراه متشکل از فرماندار شهردار و مسئولین استانی عصر امروز از نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان کرمان در قالب نمایشگاه […]

استاندار کرمان گفت: این نوع کسب و کارهای کوچک سبب ایجاد اشتغال به علت هزینه پایین و کسب درآمد خوبی می‌شوند.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار، به همراه هیئت همراه متشکل از فرماندار شهردار و مسئولین استانی عصر امروز از نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان کرمان در قالب نمایشگاه ملک سلیمانی در بوستان مادر بازدید کرد.


استاندار کرمان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تشکر از راه‌اندازی این مجموعه، اظهار داشت: این نمایشگاه ظرفیت خوبی برای فروش کالاها و معرفی محصولات مجریان طرح‌های کمیته امداد است.

وی بیان کرد: عموماً این افراد عنوان کردند که برای توسعه کسب و کار خود به تسهیلات نیاز دارند که کمیته امداد پیگر است از محل تسهیلات تبصره ۱۸ امکانی برای این افراد فراهم کند تا بتوانند ‌هم کار خود را توسعه داده و هم افزایش تولیدات داشته باشند.

فداکار با اشاره به اینکه این کسب و کارها اشغال‌های خانگی هستند، گفت:‌ خیلی از این کارها هزینه‌های زیرساختی معمول را ندارند، هزینه پایینی داشته و درآمد خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ سال قبل استان کرمان به طور کامل جذب شده، ادامه داد: این تسهیلات امسال استانی شده و هنوز اعتبارات تبصره ۱۸ استان کرمان در سال جاری اعلام نشده است اما سازوکار آن عوض شده که به زودی اعلام می‌شود و استان آمادگی جذب ۱۰۰ درصدی این تسهیلات را دارد.

انتهای خبر/ طهماسبی




مشاغل خرد و خانگی اشتغال‌زایی بالا و سرمایه اولیه کمی نیاز دارند

منبع:آرمـان
? مشاغل خرد و خانگی اشتغال‌زایی بالا و سرمایه اولیه کمی نیاز دارند