مشارکت ملّت ایران در انتخابات بیانگر بیداری است

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: مشارکت ملّت شریف ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر بیداری و هوشیاری است. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ احمد بلندنظر گفت: حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیانگر بیداری و هوشیاری ملّت است. رئیس انجمن ایثارگران شهرستان جیرفت […]

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: مشارکت ملّت شریف ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر بیداری و هوشیاری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نذیر کرمان؛ احمد بلندنظر گفت: حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیانگر بیداری و هوشیاری ملّت است.

رئیس انجمن ایثارگران شهرستان جیرفت از مردم عزیز شهرستان جیرفت و خانواده معزز شهداء و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه‌ها حضوری سازنده و تأثیرگذار داشته‌اند دعوت کرد تا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پرشورتر از گذشته شرکت نموده و بالندگی، عظمت و شکوه ایران اسلامی را به همگان نشان دهند.

فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: مشارکت ملّت شریف ایران در تمامی عرصه‌ها بیانگر بیداری، هوشیاری و علاقه‌مندی به آینده و سرنوشت خویش است و یکی از این عرصه‌های مهم، مشارکت در انتخابات است که علاوه بر تعیین سرنوشت خود، آگاهی سیاسی ایرانیان را به سایر ملّت‌ها و قدرت‌های جهان نشان خواهد داد.

وی اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه ارکان قدرت به صورت مستقیم و غیرمستقیم متکی بر آراء ملّت است و به همین دلیل انتخابات از ابتدا اهمیت داشته و از ارکان مردم سالاری دینی محسوب می‌شود.

بلندنظر مطرح کرد: چنانکه مقام معظّم رهبری مدظله العالی فرمودند: «انتخابات در کشور ما بسیار مهم است، نه ‌فقط انتخاب ریاست جمهوری؛ انتخابات مجلس هم همین‌جور است، انتخابات شوراها هم همین‌جور است.

وی در ادامه اذعان کرد: شهداء و ایثارگران برای پیروزی انقلاب اسلامی و بقای نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و حضور فعال و پرشور ملّت در انتخابات یکی از راه‌های تداوم راه شهداء است چرا که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب افزایش پشتوانه مردمی و اعتماد بین مردم و مسئولین و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان جیرفت عنوان کرد: از مردم شریف شهرستان جیرفت و خانواده معزز شهداء و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه‌ها حضوری سازنده و تأثیرگذار داشته‌اند دعوت می‌نمائیم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ نیز پرشورتر از گذشته شرکت نموده و بالندگی، عظمت و شکوه ایران اسلامی را به همگان نشان دهند.

انتهای خبر/ امیری

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس




مشارکت ملّت ایران در انتخابات بیانگر بیداری است

منبع:آرمـان
? مشارکت ملّت ایران در انتخابات بیانگر بیداری است