مس کرمان مستحکم و با برنامه در خط دفاع

نویسنده: امیرحسین میرزایی تیم فوتبال مس کرمان که در این فصل توانسته با حضور فرزاد حسینخانی  نتایج درخشانی بگیرد و همه کرمانی‌ها را به صعود امیدوار کند اما نباید این نکته را فراموش کرد که برنامه باشگاه مس کرمان در این فصل شکوفا کردن استعدادهای کرمانی و نتایجی در خور شأن نام مس کرمان است. […]

نویسنده: امیرحسین میرزایی

تیم فوتبال مس کرمان که در این فصل توانسته با حضور فرزاد حسینخانی  نتایج درخشانی بگیرد و همه کرمانی‌ها را به صعود امیدوار کند اما نباید این نکته را فراموش کرد که برنامه باشگاه مس کرمان در این فصل شکوفا کردن استعدادهای کرمانی و نتایجی در خور شأن نام مس کرمان است.

 اما فرزاد حسینخانی و دستیارانش در این فصل تا به اینجای کار به خوبی توانسته‌اند موفقیت را معنا کنند چرا که هم در بحث نتیجه گیری موفق بوده‌اند چه در لیگ و چه در جام حذفی و هم در بحث شکوفا کردن استعدادهای بومی.

اما نباید این نتیجه گرفتن، مس را از برنامه و هدف دو ساله‌ای که طراحی شده را دور کند.

نکته‌ای که در این فصل در این تیم یکدست قابل توجه است آمار بسیار خوب خط دفاعی و دروازه این تیم می‌باشدکه با ترکیب بازیکنان با تجربه‌ای همچون آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، میلاد خدایی، جلال عبدی، به همراه جوان تر هایی همچون مهیار زحمتکش، علی خلیلی، علی تهامی، امیر طاهر، حسین شهریاری‌ و دانیال اسلامی توانسته‌اند به آماری برسند که در این چند فصل حضور مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول بی‌سابقه بوده است. قطعا در این میان نباید از نقش کلیدی دیگر بازیکنان این تیم غافل شد که همگی آن‌ها در این اتفاق سهیم بوده‌اند.

مس کرمان در این فصل تا به اینجای کار تنها ۸ گل را دریافت کرده که آمار بی‌نظیری است و عنوان بهترین خط دفاعی را در رقابت های لیگ دسته اول به این تیم یکدست داده است.

این تیم در این فصل از لحاظ هزینه و خرج‌کرد هم یک تیم معقول خود را معرفی کرد که تنها کیفیت فنی بازیکنان را در نظر گرفت نه نام و آوازه آن‌ها را چرا که در سال های قبل از این سوراخ گزیده شد بود.

در این فصل در همین لیگ دسته اول شاهد حضور برخی از تیم‌هایی هستیم که بریز و بپاش بسیاری انجام داده‌اند اما در بحث نتیجه گیری به هیچ عنوان موفق نبوده‌اند.

قطعا این اتفاق نشان از تیز هوشی و بار فنی بالای فرزاد حسینخانی دارد که به خوبی ثابت کرده است نه دنبال این است خود را مطرح کند و نه به دنبال حواشی است.

حسینخانی جوان نشان داد که در عین جوانی بسیار با تجربه است و فقط برایش کار کردن و وقت گذاشتن برای موفقیت مهم می‌باشد که نباید از نقش دستیاران وی هم غافل شد.

امید است که در این باره زمانی حساس همه استان کرمان برای موفقیت این تیم ریشه‌دار هم قسم شوند تا در پایان فصل شاهد موفقیت مس کرمان باشیم.

مس کرمان هم اکنون با ۵۱ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول حضور دارد و یکی از تیم‌های مقتدر این گروه محسوب می‌شود.




مس کرمان مستحکم و با برنامه در خط دفاع

منبع:یـزدان کـرمان
? مس کرمان مستحکم و با برنامه در خط دفاع