مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید. به گزارش فت فتو، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز(یک‌شنبه ۸ اسفند) با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان پایان یافت. در این رقابت‌ها مس شهر بابک کرمان با ۱۶ […]

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید.

به گزارش فت فتو، بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز(یک‌شنبه ۸ اسفند) با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان پایان یافت.
در این رقابت‌ها مس شهر بابک کرمان با ۱۶ بازی و بدون باخت در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال نشسته در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان با ۱۶ بازی و ۴ باخت و شهرداری گنبد با ۱۶ بازی و ۸ باخت در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال نشسته قرار گرفتند.

هادی رضایی، سرمربی تیم مس شهر بابک کرمان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته، گفت: هدف از برگزاری لیگ تامین امرار معاش بازیکنان و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی است که در این دوره از رقابت‌های لیگ که با حضور ۶ تیم برگزار شد، باشگاه‌های خوبی در والیبال نشسته سرمایه گذاری کرده و سطح رقابت‌ها نسبت به سال‌های قبل راضی کننده بود.

او میزان سقف قرارداد بازیکنان والیبال نشسته را برای یک فصل از ۵ تا ۷۵ تا میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تنها تعداد محدودی از بازیکنان مطرح و شاخص والیبال نشسته سقف قراردادشان ۷۵ میلیون بود که به اعتقاد من این مبلغ قرارداد برای بازیکنان تیمی که ۴۰ سال در رنکینگ یک دنیا قرار دارد، برای یک فصل ناچیز است. 
رضایی خاطرنشان کرد: در این دوره انتظار حضور باشگاه‌های بیش‌تری را در لیگ برتر والیبال نشسته داشتیم، به‌ویژه تهران که با این هم جمعیت یک تیم در لیگ نداشت و این جای تاسف دارد. واقعا برای من جای سوال دارد که چرا برخی از باشگاه‌ها به جای حمایت از تمام رشته‌های ورزشی، تنها در یک رشته خاص سرمایه گذاری می‌کنند.

وی در پایان از باشگاه مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان که همواره از ورزش والیبال نشسته حمایت می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
 




مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد

منبع: ایــسنا
?مس شهر بابک کرمان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد : اخبار استان کرمان – ورزشی