مس رفسنجان در کدام ورزشگاه از استقلال میزبانی می‌کند؟

نذیر کرمان/کرمان مدیر اماکن ورزشی باشگاه مس رفسنجان با ارائه توضیحاتی در خصوص چرایی آماده نشدن ورزشگاه شماره یک شهدای مس، گفت: در صورت واگذاری، مس در ورزشگاه شماره یک از استقلال تهران میزبانی خواهد کرد. رضا امینی‌مقدم در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: اجرای پیست دوومیدانی، واگذاری ورزشگاه شماره یک شهدای مس را […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر اماکن ورزشی باشگاه مس رفسنجان با ارائه توضیحاتی در خصوص چرایی آماده نشدن ورزشگاه شماره یک شهدای مس، گفت: در صورت واگذاری، مس در ورزشگاه شماره یک از استقلال تهران میزبانی خواهد کرد.

رضا امینی‌مقدم در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: اجرای پیست دوومیدانی، واگذاری ورزشگاه شماره یک شهدای مس را به تعویق انداخته که هوای گرم و بی‌سابقه‌ای که در این فصل تجربه کردیم دلیل به تعویق افتادن اجرای پیست تارتان(دو و میدانی) شد.

وی افزود: باتوجه به این‌که اجرای پیست تارتان در شرایط دمایی مناسب باید اجرا شود، متأسفانه این شرایط دمایی تا هفته قبل بوجود نیامد و مجری ساخت ورزشگاه و پیمانکار مجبور شدند بدلیل کمبود وقت و گرمای شدید، شب‌ها کارهای پیست را انجام دهند به همین دلیل زمان تحویل هم به تعویق افتاد و خوشبختانه مرحله ضربه‌گیر امروز پایان یافت و اگر مشکلی ایجاد نشود ان‌شاالله تا ۲۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

امینی مقدم ادامه داد: با بررسی‌های مشاور چمن هم برای شروع مسابقات مشخص شد که چمن مجموعه نیاز به کاشت مجدد دارد که خوشبختانه قبل از اجرای پیست این کار انجام شد. 

مدیر اماکن ورزشی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به نذیر کرمان مبنی بر این‌که با توجه به این موضوع و این‌که مس در هفته هفتم باید از آبی‌پوشان تهرانی میزبانی کند، ورزشگاه شماره یک باز هم به این بازی نمی‌رسد؟ گفت: با توجه‌ به این‌که هفته ششم لیگ برتر به تعویق افتاده و زمان قبلی دیدار مس با استقلال ۱۵ مهر تعیین شده بود و به عقب‌تر می‌افتد، ورزشگاه تا آن‌زمان به این بازی می‌رسد، منوط به این‌که ورزشگاه توسط شرکت ملی صنایع مس ایران به باشگاه مس رفسنجان واگذار شود.

امینی‌مقدم اضافه کرد: امیدواریم به زودی وضعیت واگذاری ورزشگاه تعین تکلیف شود تا شاهد حضور بازی‌های مس رفسنجان در این ورزشگاه باشیم.

انتهای پیام




مس رفسنجان در کدام ورزشگاه از استقلال میزبانی می‌کند؟

منبع: ایـسنا
? مس رفسنجان در کدام ورزشگاه از استقلال میزبانی می‌کند؟