مس رفسنجان در پی ارائه بهترین کیفیت در مسابقات انتهای فصل

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش در بازی‌های پیش رو تا انتهای فصل سعی می‌کند کیفیت مناسبی از خود ارائه دهد. به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در رابطه با بازی فردا، فکر می‌کنم برای هر دو تیم باتوجه به انگیزه‌هایی که […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش در بازی‌های پیش رو تا انتهای فصل سعی می‌کند کیفیت مناسبی از خود ارائه دهد.

به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در رابطه با بازی فردا، فکر می‌کنم برای هر دو تیم باتوجه به انگیزه‌هایی که دارند بازی مهمی خواهد بود و ما هم گوشزدهای کافی و لازم را به تیم کردیم و حتی به بچه‌ها گفتم این بازی برای ما مهم‌تر از بازی هفته قبل است.

وی افزود: برای تیم نفت احترام زیادی قائلم و فکر می‌کنم بسیار جدی و منظم برای بازی باید حضور پیدا کنیم و با هوشمندی و تمرکز کافی بتوانیم در بازی سخت فردا شرایط را برای پیروزی‌مان فراهم کنیم.

ربیعی در خصوص مصدومان و محرومان بازی فردا عنوان کرد: رامتین سلیمان‌زاده به‌دلیل اخراج در بازی قبل و مهرداد رضایی را به‌دلیل چهارکارته بودن در اختیار نداریم و وضعیت یک نفر از بازیکنان هم فردا تا قبل از ظهر مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص بازی‌های آخر فصل و اینکه مس رفسنجان می‌تواند قهرمان را تعیین کند و شرایط بازیکنان گفت: با توجه به شرایط خاص جدول و شرایط خودمان، تلاش می‌کنیم کیفیت مناسبی از خودمان ارائه دهیم.

او افزود: در رابطه با بازی پرپسولیس صحبت زیاد است اما با اینکه ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم سعی کردیم بازی منظم و درستی از خودمان نشان دادیم و اگر در ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازنده بازی هم نباشیم اما اشتباهات داوری طبق صحبت تمام کارشناسان رخ داد.

ربیعی در پایان گفت: باید در چند بازی باقی‌مانده کیفیت مناسب خودمان را ارائه دهیم و برای حفظ و نگهداری در مدت‌زمان باقیمانده بنده به عنوان سرمربی و همه همکارانم سعی می‌کنیم کارمان را تمام و کمال انجام دهیم و موارد دیگر که باشگاه کمک می‌کند و انجام می‌دهد.

انتهای پیام




مس رفسنجان در پی ارائه بهترین کیفیت در مسابقات انتهای فصل

منبع: ایـسنا
? مس رفسنجان در پی ارائه بهترین کیفیت در مسابقات انتهای فصل