مس رفسنجان تیم برتر جنوب کشور

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از آن خود کرد و عملکرد این تیم در بین تیم‌های جنوب کشور بهترین است. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، تیم صنعت مس رفسنجان توانست در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر […]


تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از آن خود کرد و عملکرد این تیم در بین تیم‌های جنوب کشور بهترین است.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، تیم صنعت مس رفسنجان توانست در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کند.

اگر فوتبال ایران را به دو منطقه شمال و جنوب تقسیم کنیم، مس رفسنجان توانست در بین تیم‌های ریشه‌دار جنوبی مانند فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، گل‌گهر سیرجان و مس کرمان خود را به‌عنوان تیم برتر نیمه جنوبی کشور معرفی کند.

 اکنون با توجه به این روند مثبت و رو به رشد باید منتظر ماند و دید باشگاه مس رفسنجان فصل آینده گام نهایی برای آسیایی شدن را محکم بر می‌دارد یا خیر.

 قطعا برای دستیابی به این هدف باید از حمایت لازم شرکت ملی صنایع مس ایران برخوردار شود و در غیر اینصورت باید شاهد نزول و خاموش شدن چراغ صنعت مس در فوتبال ایران باشیم.

رکوردهای مس رفسنجان در لیگ ۲۲

 بهترین تیم نیمه جنوبی کشور، بهترین تیم استان کرمان در رقابت های لیگ برتر، ۱۹ کلین شیت که نسبت به لیگ ۲۱ با ۱۱ کلین شیت و لیگ ۲۰ با ۷ کلین شیت رشد بسیار چشمگیری داشته است.

بسته نگه داشتن دروازه در ۶ هفته پیاپی (هفته ۱۰ الی ۱۵)، سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر در ثانیه ۸ بازی با ملوان انزلی، کسب عنوان دومین خط دفاعی لیگ برتر، تفاضل گل ۱۴+ در این فصل که نسبت به لیگ ۲۱ با ۱۰+ و لیگ ۲۰ با ۶، رشد قابل توجهی داشته است، برای اولین بار برتری ۴-۰ در خارج از خانه مقابل ملوان بندرانزلی و ۴-۰ در داخل خانه مقابل صنعت نفت آبادان به عنوان بهترین نتایج سه سال اخیر، ۸ هفته پیاپی بدون باخت (هفته اول تا هشتم)، کسب ۴۷ امتیاز بالاترین امتیاز در مقایسه با دو فصل گذشته حضور خود در لیگ برتر، کسب جایگاه ۵ لیگ برتر ایران.

متاسفانه تیم مس رفسنجان در این فصل رکورد بیشترین ضرر از اشتباهات داوری را نیز داشته که به گواه کارشناسان داوری ۱۵ امتیاز از دست داده است و در صورت احتساب بخشی از این امتیازات قطعا جایگاه و رکوردهای بیشتری ثبت می‌شد.

مسؤولان در قبال مس رفسنجان چگونه عمل کردند؟

 لیگ برتر فوتبال ۴۰۲-۴۰۱ با همه فراز و نشیب‌های خود و تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده به پایان رسید. در این بین تیم فوتبال مس رفسنجان نسبت به فصل گذشته با یک رده صعود، توانست جایگاه ارزشمند پنجمی لیگ برتر و اول استان را از آن خود کند.

 پیشرفت و روند رو به رشد مس رفسنجان را نمی‌توان اتفاقی خواند. این روند رو به رشد را به اذعان کارشناسان می‌توان حاصل ثبات در تیم و اتحاد و همدلی دانست.

 بعد از تغییر مدیرعامل باشگاه شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند باشگاه به حاشیه کشیده و روند نزولی پیدا کند، اما با وجود تغییرات، همان عملکرد قبلی یعنی دور نگه داشتن تیم از حاشیه و حمایت‌های به موقع روحی‌ روانی و مالی از تیم فوتبال به وضوح دیده شد.

 مردم و هواداران رفسنجانی امیدوارند این روند حمایتی همچنان ادامه‌دار باشد و مسؤولان شرکت مس نگاه درست و منطقی به مباحث بودجه‌ای داشته باشند تا برنامه صعود به لیگ قهرمانان آسیا محقق شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





مس رفسنجان تیم برتر جنوب کشور

منبع: فــارس
? مس رفسنجان تیم برتر جنوب کشور