مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کرمان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرهای استان کرمان اعلام شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مسیر راهپیمایی در شهر کرمان، فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از چهارراه غزه (گلبازخان) به سمت میدان عاشورا خواهد بود.  آغاز مراسم راهپیمایی در شهرستان شهربابک ساعت ۹ و ۳۰  دقیقه  از میدان امام حسین (علیه‌السلام) تا […]


مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرهای استان کرمان اعلام شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مسیر راهپیمایی در شهر کرمان، فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از چهارراه غزه (گلبازخان) به سمت میدان عاشورا خواهد بود.

 آغاز مراسم راهپیمایی در شهرستان شهربابک ساعت ۹ و ۳۰  دقیقه  از میدان امام حسین (علیه‌السلام) تا چهار راه امام خمینی(ره)، شهرستان زرند ساعت ۱۰ از میدان ۲۲ بهمن تا مصلای پیامبر اعظم(ص) و شهرستان انار ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج تا امامزاده محمد‌صالح(علیه‌السلام) خواهد بود.  

مسیر راهپیمایی شهرستان کوهبنان ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه از چهارراه امام خمینی(ره) تا حسینیه سیدالشهداء (علیه‌السلام)، شهرستان راور ساعت ۱۰ از میدان انقلاب تا حسینه امام خمینی(ره)، شهرستان نرماشیر ساعت ۹ از میدان معلم تا مسجد جامع، شهرستان بردسیر ساعت ۱۰ از میدان آزادی تا میدان امام خمینی(ره) و در  شهرستان جیرفت ساعت ۹ از میدان شهدای گمنام تا چهارراه فرمانداری برگزار می‌شود.

مراسم راهپیمایی در شهرستان کهنوج راهپیمایی ساعت ۹ از میدان ۲۲ بهمن تا خیابان زکریای رازی، شهرستان رابُر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت مسجد مصلای حضرت زهرا(س)، شهرستان ارزوئیه ساعت ۱۰ از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، شهرستان سیرجان ساعت ۹ از چهارراه رضوی تا چهارراه سپاه، رفسنجان ساعت ۱۰ از چهار راه سردار شهید بادپا(چهارراه سپاه) به سمت میدان ابراهیم(ع)، قلعه‌گنج ساعت ۹ از مقابل بخشداری خیابان امام تا ورزشگاه شهید تفضلی، در شهرستان فهرج ساعت۱۰ از میدان امام علی(ع) تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

همچنین راهپیمایی در شهرستان رودبارجنوب نیز ساعت ۹ از مقابل بانک ملی تا زمین چمن غدیر، شهرستان بم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از ابتدای خیابان کوثر(۹۰۰ متری) تا میدان حضرت امام خمینی(ره)، شهرستان عنبرآباد ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان شاهد به سمت چهارراه مسجد جامع، شهرستان فاریاب ساعت ۹ از گلزار شهدای گمنام به سمت مسجد جامع، شهرستان منوجان ساعت ۹ از جنب بانک کشاورزی تا ورزشگاه شهیدسلیمانی، شهرستان بافت ساعت ۱۰ از چهارراه کمیته امداد(سابق) به سمت مصلی امام خامنه‌ای و شهرستان جازموریان ساعت ۱۰ از مقابل حوزه بسیج سیدالشهدا تا مدرسه شهید ایرانمنش برگزار می‌‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کرمان اعلام شد

منبع: فــارس
? مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کرمان اعلام شد