مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

کرمان_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از مسدود شدن پنچ صفحه مجازی به دلیل هنجار شکنی و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ […]



کرمان_دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از مسدود شدن پنچ صفحه مجازی به دلیل هنجار شکنی و انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر ۶۰۸۸۳۵۱


مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

منبع: مــهر
? مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند