مساعدت وزیر علوم برای صدور مجوز رشته‌های تحصیلات تکمیلی در بردسیر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خرگزاری آنا از بردسیر، محمدعلی زلفی‌گل در سفر به کرمان که به‌مناسبت هفته دولت انجام شد در دیدار و گفت‌وگو با آمنه فیروزآبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با نظر مساعد به صدور مجوز تصویب رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی، دستورات لازم را صادر کرد. سرپرست دانشگاه آزاد […]

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خرگزاری آنا از بردسیر، محمدعلی زلفی‌گل در سفر به کرمان که به‌مناسبت هفته دولت انجام شد در دیدار و گفت‌وگو با آمنه فیروزآبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با نظر مساعد به صدور مجوز تصویب رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی، دستورات لازم را صادر کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در این دیدار با تشریح امکانات و ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی اظهار کرد: واحد بردسیر به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه شهرستان به شمار می‌رود.

آمنه فیروزآبادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با حضور در صحنه‌های علمی و پژوهشی ملی و بین‌المللی توانسته به قله‌های رفیع علم و دانش دست یابد که شرکت در مسابقات و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، ثبت چندین اختراع و کسب رتبه‌های برتر در سطح منطقه و کشور در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی، ورزشی، فرهنگی و … گوشه‌ای از افتخارات این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/۴۱۲۱/




مساعدت وزیر علوم برای صدور مجوز رشته‌های تحصیلات تکمیلی در بردسیر

منبع:آنـــا
? مساعدت وزیر علوم برای صدور مجوز رشته‌های تحصیلات تکمیلی در بردسیر