مسابقه عکاسی قاب‌های عزیز در کرمان برگزار می‌شود

کرمان- مسابقه عکاسی قاب‌های عزیز به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان کرمان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان کرمان، مسابقه قاب‌های عزیز با محوریت زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آئین‌های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام همچون ارادت […]

کرمان- مسابقه عکاسی قاب‌های عزیز به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان کرمان، مسابقه قاب‌های عزیز با محوریت زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آئین‌های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام همچون ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهدا در کرمان برگزار می‌شود.

این مسابقه عکاسی در دو بخش‌حرفه‌ای (دوربین عکاسی) و تلفن همراه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال حداکثر هشت عکس در هر بخش در این مسابقه شرکت کنند.

یکی از محورهای این مسابقه زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آئین‌های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام همچون ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهداست.

عکس‌های ارسالی باید مستند بوده و عکس‌های تلفن همراه با کیفیت اصلی ارسال شود.

شرکت‌کنندگان علاوه‌بر درج مستندات هر عکس (تاریخ، زمان و مکان) و تعیین بخش حرفه‌ای یا موبایلی، با ارسال مشخصات (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس محل سکونت، شماره همراه و مجازی) و عضویت در کانال راه آوینی به آدرس @aviniroad نسبت به تکمیل فرایند حضور در مسابقه اقدام کنند.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا دهم دی‌ماه امسال است و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه از طریق شماره فضای مجازی ۰۹۰۵۱۶۷۹۹۰۹ در پیام‌رسان ایتا و تلگرام و یا مراجعه به سایت https://maghar۴۱.ir/festival/۲۳ آثار خود را ارسال کنند.

کد خبر ۵۹۶۸۰۱۷




مسابقه عکاسی قاب‌های عزیز در کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? مسابقه عکاسی قاب‌های عزیز در کرمان برگزار می‌شود