مسابقات کیک بوکسینگ ایران به میزبانی کرمان فراتر از سطح انتظار

مسابقات کیک بوکسینگ ایران به میزبانی کرمان با کیفیتی بی‌نظیر و فراتر از سطح انتظار برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی ایران گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری به میزبانی کرمان با کیفیتی عالی و فراتر از سرح انتظار برگزار شد. این مسابقات با شرکت […]

مسابقات کیک بوکسینگ ایران به میزبانی کرمان با کیفیتی بی‌نظیر و فراتر از سطح انتظار برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی ایران گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری به میزبانی کرمان با کیفیتی عالی و فراتر از سرح انتظار برگزار شد.

این مسابقات با شرکت بیش از ۴۵۰ ورزشکار از ۱۸ کمیته استانی انجمن واکو ایران با نظارت مستقیم دکتر ناصر نصیری، رئیس و مدیر اجرایی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا و با حضور دکتر حسنی رییس کمیته پزشکی سلامت کنفدراسیون کیک بوکسینگ اسیا و انجمن واکو ایران انجام شد.

به گزارش فت فتو؛ مربیان و ناظران فنی کیک‌بوکسینگ‌واکو، سطح فنی این مسابقات را بسیار مطلوب و شایسته ارزیابی کرده‌اند.

برپایه این گزارش؛ انجمن واکو ایران از مرتضی بلوردی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان و استاد عبدالرضا رسولی مسئول کمیته کیک بوکسینگ‌واکو استان کرمان به جهت میزبانیِ خوب و درخور از ۴۵۰ ورزشکار این رشته و برگزاری مسابقات مطابق با استانداردهای بین‌المللی تقدیر و تشکر کرده است. ۱۲۰ مربی، داور، کادر اجرایی و سرپرست علاوه بر ۴۶۰ ورزشکار در این مسابقات در شهر کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام




مسابقات کیک بوکسینگ ایران به میزبانی کرمان فراتر از سطح انتظار

منبع: بــرنا
?
مسابقات کیک بوکسینگ ایران به میزبانی کرمان فراتر از سطح انتظار