مسابقات قرآنی عامل پرورش استعداد دانش‌آموزان در ساحت‌های مختلف تربیتی

عنایت‌الله امیری مدیر آموزش و پرورش کهنوج گفت: حضور دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی و جشنواره‌های مختلف، موجب توانمندی و عاملی جهت پرورش استعداد و رشد مهارت‌های آنان در ساحت‌های مختلف تربیتی است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهنوج با حضور مدیر آموزش […]

عنایت‌الله امیری مدیر آموزش و پرورش کهنوج گفت: حضور دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی و جشنواره‌های مختلف، موجب توانمندی و عاملی جهت پرورش استعداد و رشد مهارت‌های آنان در ساحت‌های مختلف تربیتی است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهنوج با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، کارشناسان ستادی و مدیران مدارس مقام آور، جلسه هماهنگی تجلیل از مقام آوران مسابقات قرآن، عترت، نماز و جشنواره‌های فرهنگی برگزار شد.

عنایت‌الله امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: امروز بیش از پیش باید در زمینه آموزش آموزه‌های دینی، قرآن، نماز و فرهنگی تلاش کنیم چرا که هدف دشمن عقاید و باورهای ماست که موجودیت آنها را تحدید می‌کند، و رمز سعادت و عبور از این جریان تمسک به اهل بیت و قرآن است.

امیری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیران مدارس گفت: حضور دانش‌آموزان در مسابقات و جشنواره‌های مختلف، موجب توانمندی و عاملی جهت پرورش استعداد و رشد مهارت‌های آنان در ساحت‌های مختلف تربیتی است که با تلاش‌های شما مدیران دلسوز این اهداف محقق می‌شود. 

تاجیک معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: بهترین روش آموزش، آموزش غیرمستقیم است و این مسابقات فرصت خوبی را برای ترغیب و تشویق دانش‌آموزان فراهم کرده است.

وی افزود: خدا را شاکریم که با همت شما مدیران استقبال از این مسابقات نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و تلاش دانش‌‌آموزان در این جشنواره‌ها که باعث کسب افتخار برای شهرستان شده را باید برای ایجاد انگیزه قوی ارج نهاد. 

انتهای پیام/کیوان




مسابقات قرآنی عامل پرورش استعداد دانش‌آموزان در ساحت‌های مختلف تربیتی

منبع:آرمـان
? مسابقات قرآنی عامل پرورش استعداد دانش‌آموزان در ساحت‌های مختلف تربیتی