مسائل امنیتی اخیر در کرمان با کمک پیشکسوتان دفاع مقدس جمع شد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حوادث اخیر افرادی در خیابان های کرمان اقدامات داعش وار و وحشیانه انجام می دادند و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای حفاظت از برخی مکان ها و در مدیریت اوضاع در اغتشاشات قوت قلب ما بود و خیال ما راحت شد و با طرح ریزی های […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حوادث اخیر افرادی در خیابان های کرمان اقدامات داعش وار و وحشیانه انجام می دادند و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برای حفاظت از برخی مکان ها و در مدیریت اوضاع در اغتشاشات قوت قلب ما بود و خیال ما راحت شد و با طرح ریزی های انجام شده و تقسیم کار با نیروی انتظامی و کمک پیشکسوتان توانستیم کار را جمع کنیم.

سردارمحمدعلی نظری شامگاه ۲۷ دی ماه در مراسم تجلیل از فرماندهان پیشکسوت (مردان بی ادعای صحنه نبرد) تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار کرد: شما در زمان دفاع مقدس و برخی در پیروزی انقلاب حضور داشته و در زمان دفاع مقدس، با میدان شناسی وارد صحنه دفاع از میهن شدید و هشت سال جانانه دفاع کرده و یک سانتیمتر از خاک کشور را به دشمن ندادید.

وی افزود: در واقع در دفاع مقدس ما وارد جنگ با کل دنیا شدیم اما دشمنان نتوانستند ذره ای از خاک ما را اشغال کرده یا در تصرف خود نگه دارند.

نظری بیان کرد: بعد از جنگ نیز شما با میدان شناسی در امنیت جنوبشرق، بعد از آن در بازسازی، خدمت رسانی به مردم حضور داشتید و در حوادث اخیر کشور قوت قلب خوبی برای ما بودید و به دعای خیر شما و تجربیات و اعتماد به نفسی که شما در بحران های مختلف به دست آورده اید، نیازمند هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: لشکر پیشکسوتان شهید حاج قاسم سلیمانی را تشکیل و زیرساخت های جزئی فراهم شده و کار دارد پیش می رود و نخستین نمود این کار که سردار معروفی به توصیه حاج قاسم انجام داد(تشکیل لشکر پیشکسوتان)، زمانی بود که دشمن به دنبال انشقاق مردم و کمرنگ کردن حضور در انتخابات بود.

وی ادامه داد: نمود کار لشکر را در همه نقاط استان دیدیم و با کار تبیینی که پیشکسوتان انجام دادند، مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم را در انتخابات داشتیم.

نظری با اشاره به کمک پیشکسوتان دفاع مقدس در زمان سیل سال گذشته در استان کرمان در ادامه گفت: در مسائل امنیتی اخیر کشور به دلیل نفوذ محبوبیت حاج قاسم در دل آزادگان جهان، می دانستیم اگر در کرمان حاج قاسم را بزنند، می توانند در همه نقاط دنیا در فضای مجازی از این مسئله بهره برداری کنند لذا نسبت به این مسئله حساسیت وجود داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در حوادث اخیر افرادی در خیابان های کرمان اقدامات داعش وار و وحشیانه انجام می دادند و حضور شما پیشکسوتان برای حفاظت از برخی مکان ها و در مدیریت اوضاع در اغتشاشات قوت قلب ما بود و خیال ما راحت شد و با طرح ریزی های انجام شده و تقسیم کار با نیروی انتظامی و کمک پیشکسوتان توانستیم کار را جمع کنیم.

انتهای پیام




مسائل امنیتی اخیر در کرمان با کمک پیشکسوتان دفاع مقدس جمع شد

منبع: ایـسنا
? مسائل امنیتی اخیر در کرمان با کمک پیشکسوتان دفاع مقدس جمع شد