مسئولان مکتب شهید سلیمانی را در جامعه اجرایی کنند

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: همه مسئولان باید مکتب شهید سلیمانی را در جامعه پیاده و اجرایی کنند. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: هوا پرستی و دنیا پرستی موجب شقاوت انسان […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: همه مسئولان باید مکتب شهید سلیمانی را در جامعه پیاده و اجرایی کنند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: هوا پرستی و دنیا پرستی موجب شقاوت انسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم برای دنیا پرستان سه ویژگی عهده شکنی، قطع پیوند با خداوند و فساد در زمین ذکر می‌کند، بیان داشت: فساد به معنای خروج از اعتدلال است و در مقابل آن صلاح قرار دارد که با یکدیگر عناد دارند لذا فساد و دنیا پرستی در یک راستا قرار دارد.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: مصداق فساد در زمین همان افرادی هستند که موجب ایجاد رعب و وحشت می‌شوند و دلیل آن دنیا پرستی است لذا ریشه همه گناهان دنیا پرستی است.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله دستغیب و تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران همیشه به خصوص در این ۲ سال اخیر در بحث کرونا به خوبی درس پس دادند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که مکتب حضرت زینب (س) مکتب مقابله با فساد و بی عدالتی است، اظهار داشت: حضرت زینب (س) در موضوع عاشورا نشان داد که زنان می‌توانند به عنوان الگو معرفی شوند و تا زمان ما این جریان ادامه دارد. جوانانی به عشق این مکتب اسم خود را به عنوان مدافعان حرم ثبت می‌کنند که مصداق بارز آن سردار سلیمانی است.

مکتب شهید سلیمانی برگرفته مکتب اسلام است

وی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: مکتب این شهید بزرگوار گرفته شده از مکتب اسلام است و مکتب شهید سلیمانی همان مکتب انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مکتب به معنای مدرسه و روش است، ابراز داشت: شهید سلیمانی محصول انقلاب اسلامی است اما این شهید، انقلاب اسلامی را به خوبی شناخت و یکی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی فداکاری ایشان بود.

وی با بیان این مطلب که فداکاری شهید سلیمانی محدود به محله و استان خود نبود و در صحنه‌های مختلف کشور حضور پیدا می‌کرد، عنوان کرد: فداکاری شهید سلیمانی مرز و جغرافیا نمی‌شناسد لذا این فداکاری جهانی و انسانی است.

نمایندگان ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در استان کرمان باید همه مسئولان این مکتب را پیاده کنند، تصریح کرد: مکتبی که امام جامعه برای ما ترسیم کردند باید در تمامی ابعاد جامعه پیاده شود.

وی با بیان این مطلب که شهید سلیمانی تکلیف محور بود، اظهار کرد: امیدوارم به کمک هم در استان همین مکتب را اجرایی کنیم.

کد خبر ۵۳۷۲۰۹۳




مسئولان مکتب شهید سلیمانی را در جامعه اجرایی کنند

منبع:مــهر
? مسئولان مکتب شهید سلیمانی را در جامعه اجرایی کنند