مرکز جوارکارگاهی مس شهربابک افتتاح شد

اولین پروژه از مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک -کارگاه جوشکاری آرگون- با اعتبار ۳میلیارد تومانی افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، کارگاه جوشکاری آرگون،جوشکاریco2 و جوشکاری برق به عنوان اولین پروژه از مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک در مرکز فنی و […]

اولین پروژه از مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک -کارگاه جوشکاری آرگون- با اعتبار ۳میلیارد تومانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، کارگاه جوشکاری آرگون،جوشکاریco2 و جوشکاری برق به عنوان اولین پروژه از مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان افتتاح شد.

علی محلاتی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهربابک در حاشیه افتتاح این کارگاه گفت: مرکزجوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک به منظور ارتقا سطح مهارتی کارکنان و شهروندان در مرکز فنی وحرفه‌ای شهربابک ایجاد شده است واین ۳ کارگاه جوشکاری با اعتبار قریب ۳میلیارد تومان توسط مجتمع مس شهربابک ایجاد و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: از آنجایی که برخی مهارت‌های مورد نیاز مجتمع مس شهربابک و سایر کارخانجات صنعتی در شهربابک وجود ندارد،کارکنان مجتمع مس و شهروندان داوطلب می‌توانند در مرکز جوارکارگاهی مجتمع مس شهربابک آموزش‌های لازم در این خصوص را فراگیرند.

محلاتی عنوان کرد: دوره‌های آموزش جوشکاری آرگون و co2 در سایر شهرها با قیمت‌هایی قریب ۷میلیون تومان برگزار می‌شود اما طبق توافقات صورت گرفته، شهروندان عادی می‌توانند به صورت رایگان در مرکز جوار کارگاهی مجتمع مس شهربابک آموزش‌های لازم را فرا گیرند. 

افتتاحیه این کارگاه با حضور معاون مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان،  مدیران شهرستان و مدیران ارشد مجتمع بزرگ صنعتی-معدنی  مس شهربابک برگزار شد.

انتهای خبر/تاج الدینی




مرکز جوارکارگاهی مس شهربابک افتتاح شد

منبع:آرمـان
? مرکز جوارکارگاهی مس شهربابک افتتاح شد