مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می‌شود

فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق شعار سال، احیا مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد در دستور کار قرار گرفت. به گزارش نذیر کرمان از جنوب کرمان، یزدان افشاری‌پور امروز با اشاره به ظرفیت شهرستان عنبرآباد به لحاظ شرایط آب و هوایی اظهار کرد: راه‌اندازی […]


فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق شعار سال، احیا مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نذیر کرمان از جنوب کرمان، یزدان افشاری‌پور امروز با اشاره به ظرفیت شهرستان عنبرآباد به لحاظ شرایط آب و هوایی اظهار کرد: راه‌اندازی و گسترش صنعت پرورش ماهی و آبزی پروری، خصوصا ماهیان گرمابی در عنبرآباد به‌دلیل شرایط آب و هوایی علاوه بر صرفه اقتصادی سبب ایجاد اشتغال برای مردم منطقه می‌شود.

 فرماندار عنبرآباد فعالیت‌های شیلاتی را در ایجاد اشـتغال بستر مناسبی بـرای توسعه بخش کشاورزی دانست و گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان آمادگی لازم جهت حمایت همه‌جانبه از صنعت آبزی پروری در شهرستان را دارد.

 افشاری‌پور با اشاره به لزوم ترویج پرورش ماهی‌های گرمابی تصریح کرد: مرکز تکثیر ماهیان گرمآبی عنبرآباد می‌تواند نقش مهمی در تولید بچه ماهی و تأمین نیاز داخل استان و سایر استان‌ها ایفا کند.

وی بر برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی برای توسعه فعالیت‌های پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی تاکید کرد و گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت استخرهای دو منظوره کشاورزی لازم است تا جهاد کشاورزی در خصوص ترویج و آموزش آبزی پروری در منطقه اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می‌شود

منبع: فــارس
? مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می‌شود