مردم کرمان آماده پذیرایی از زائران شهید سلیمانی/حضور از ۸۰ کشور دنیا در گلزار شهدای کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم کرمان در قاب نذر اسکان برای پذیرایی و اسکان زائران شهیدحاج قاسم سلیمانی در منازلشان و مکان‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند. سردارمحمدعلی نظری ظهر امروز ۲۲ آذرماه در جلسه ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیت‌الزهرای کرمان اظهار کرد: یکی از کارهای […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم کرمان در قاب نذر اسکان برای پذیرایی و اسکان زائران شهیدحاج قاسم سلیمانی در منازلشان و مکان‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند.

سردارمحمدعلی نظری ظهر امروز ۲۲ آذرماه در جلسه ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیت‌الزهرای کرمان اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که امسال انجام شد، کمیته عمرانی بود که از یک ماه و نیم ماه قبل کار را در گلزار شهداء آغاز کرده و با همکاری همه دستگاه هایی که وظیفه انجام زیرساخت را داشته اند، کار انجام شد.

وی افزود: سال گذشته متقاضیان زیادی از ستادهای مردمی و موکب های سراسر کشور داشتیم که فضا را در اختیار گرفته و خدمت رسانی کنند و در سال جاری این مشکل حل شد.

نظری تصریح کرد: نذر اسکان از سال قبل آغاز شد و امسال نیز از این موضوع بسیار استقبال شده و مردم اعلام آمادگی کرده اند اماکنی که در اختیار داشته و حتی منازلشان را برای پذیرائی از زائران حاج قاسم در اختیار بگذارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه همه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط ستادهای مردمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در طول سال هر روز به ویژه پنجشنبه و جمعه‌ها حضور زائران شهید سلیمانی را در گلزار شهدای کرمان داریم و امسال نمایشگاهی درباره نظامات فکری و تصاویر و موضوعات مربوط به شهید سلیمانی در محل گلزار در ایام سالگرد شهادت برپا می شود.

نظری با اشاره به اینکه از بیش از ۸۰ کشور دنیا زائر خارجی داشته ایم که در گلزار شهداء فعالیت های فرهنگی و روایتگری صورت می گیرد، افزود: نظامات فکری شهیدحاج قاسم سلیمانی بسیار زیاد است و سال ها باید در زمینه ترویج آن فعالیت کنیم.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این جلسه گفت: عزم را جزم کرده‌ایم مراسم سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی را با کیفیت تر، با برنامه و با شکوه تر برگزار کنیم.

همچنین رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار کرد: با آسیب‌شناسی چند حوزه سخت افزاری، پشتیبانی، امنیتی، رسانه ای و …، جلسه شورای سیاست گذاری سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی برگزار و ۱۶ کمیته تشکیل شده است.

انتهای پیام




مردم کرمان آماده پذیرایی از زائران شهید سلیمانی/حضور از ۸۰ کشور دنیا در گلزار شهدای کرمان

منبع: ایـسنا
? مردم کرمان آماده پذیرایی از زائران شهید سلیمانی/حضور از ۸۰ کشور دنیا در گلزار شهدای کرمان