مردم منطقه سعیدی کرمان مورد پایش سلامت قرار گرفتند

کرمان- معاون هماهنگ کننده قرارگاه جنوب شرق کشور گفت: مردم منطقه سعیدی کرمان در قالب سومین مرحله اجرای طرح، تحت پایش سلامت و ویزیت رایگان قرار گرفتند.. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ کشاورز در جمع خبرنگاران در رابطه با پایش سلامت و ویزیت رایگان مردم منطقه سعیدی شهر کرمان اظهار کرد: امروز این اقدام در […]

کرمان- معاون هماهنگ کننده قرارگاه جنوب شرق کشور گفت: مردم منطقه سعیدی کرمان در قالب سومین مرحله اجرای طرح، تحت پایش سلامت و ویزیت رایگان قرار گرفتند..

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ کشاورز در جمع خبرنگاران در رابطه با پایش سلامت و ویزیت رایگان مردم منطقه سعیدی شهر کرمان اظهار کرد: امروز این اقدام در قالب طرح بزرگ شهدا مدافع حرم سه در محل درمانگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها انجام شد.

وی افزود: پایش سلامت و ویزیت رایگان مردم منطقه سعیدی شهر کرمان با همکاری بیمارستان امام حسین علیه السلام ارتش و دانشگاه علوم پزشکی کرمان و با حضور پزشکان متخصص انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جنوب شرق کشور بیان کرد: این سومین مرحله از اجرای این طرح است و ۱۲ متخصص دندانپزشک، ماما، روانشناس، زنان و زایمان و پزشک‌عمومی در آن شرکت داشته‌اند.

کشاورز در پایان گفت: این افراد متخصص با ارائه رایگان خدمات امروز ویزیت را در کنار طرح ملی پویش سلامت انجام می‌دهند و دارو نیز بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

کد خبر ۵۹۷۳۹۴۵




مردم منطقه سعیدی کرمان مورد پایش سلامت قرار گرفتند

منبع: مــهر
? مردم منطقه سعیدی کرمان مورد پایش سلامت قرار گرفتند