مردم اسلامشهر تعهد خود به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) را به طور کامل انجام دادند

به گزارش نذیر کرمان از تهران، مردم متدین و نیکوکار شهرستان اسلامشهر در سال گذشته با مشارکت گسترده خود، تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلای معلی تعیین شده بود را به طور کامل انجام دادند. حسین حبیبی، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر، در این خصوص گفت: […]

به گزارش نذیر کرمان از تهران، مردم متدین و نیکوکار شهرستان اسلامشهر در سال گذشته با مشارکت گسترده خود، تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلای معلی تعیین شده بود را به طور کامل انجام دادند.

حسین حبیبی، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر، در این خصوص گفت:

  • با تلاش‌های بی‌وقفه مردم و خیرین نیکوکار اسلامشهر، تعهد سال گذشته برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) به طور کامل محقق شد.
  • مردم اسلامشهر همواره عشق و ارادت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته‌اند و این امر در مشارکت گسترده آنها در امر بازسازی عتبات عالیات مشهود است.
  • سال گذشته با اجرای پویش “دعوت به بهشت” و اطلاع‌رسانی‌های گسترده، شاهد استقبال چشمگیر مردم از این امر خیر بودیم.
  • امیدواریم این روند در سال جاری نیز ادامه یابد و شاهد مشارکت هر چه بیشتر مردم در این امر مقدس باشیم.

در ادامه این جلسه، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران نیز از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولین و مردم اسلامشهر قدردانی کرد و گفت:

  • اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان تهران، در سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده‌اند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
  • ستاد بازسازی عتبات عالیات به همت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده و در سال‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع)

کسب رتبه برتر استان تهران در امر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات توسط اسلامشهر

منبع: بــرنا
? کسب رتبه برتر استان تهران در امر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات توسط اسلامشهر