مردم از اجرا نشدن برخی قوانین مربوط به ایثارگران اطلاع ندارند

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم قوانین درخصوص ایثارگران را مشاهده و تصور می‌کنند که ایثارگران در رفاه هستند و همه چیز برای ایثارگران است. اما از اجرایی نشدن برخی از این قوانین اطلاعی ندارند. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی عصر امروز ۲۶ فروردین ماه در همایش حقوق شهروندی ایثارگران استان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم قوانین درخصوص ایثارگران را مشاهده و تصور می‌کنند که ایثارگران در رفاه هستند و همه چیز برای ایثارگران است. اما از اجرایی نشدن برخی از این قوانین اطلاعی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی عصر امروز ۲۶ فروردین ماه در همایش حقوق شهروندی ایثارگران استان کرمان اظهار کرد: مشکلاتی در اجرای قوانین و مقرارت وجود دارد که باید پیگیر رفع آنها بود.

او از پیگیری‌های انجام شده در خصوص اجرای حقوق شهروندی سخن گفت و افزود: قانون کامل و جامعی در بحث حقوق شهروندی داریم و هیئت نظارت براجرای این قانون در سطح ملی و استانی وجود دارد. در قانون گذاری مشکلی نداریم اما در بحث اجرای قانون مشکلاتی وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ایران پیگیر رعایت حقوق شهروندی است اما اینکه برخی از کشورها ادعای رعایت حقوق شهروندی دارند، ابزار سیاسی در دست آنهاست.

او با تاکید برآنکه بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر اجرای حقوق شهروندی ایثارگران باشد، اظهار کرد: طبق قانون، ایثارگران دارای درجه ایثارگری بالا می‌توانند با حدود ۲۵ سال خدمت بازنشسته شوند.

حمیدی با اشاره برخی دیدگاه‌ها درباره ایثارگران تصریح کرد: مردم قوانین در خصوص ایثارگران را مشاهده و تصور می‌کنند که ایثارگران در رفاه هستند و همه چیز برای ایثارگران است. اما از اجرایی نشدن برخی از این قوانین اطلاعی ندارند.

او با اشاره به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تاکید کرد: اگر مدیری قوانین مربوط به ایثارگران را اجرا نکرد با آن مدیر برخورد خواهد شد و بدانید که رای‌های دیوان عدالت اداری لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام




مردم از اجرا نشدن برخی قوانین مربوط به ایثارگران اطلاع ندارند

منبع: ایـسنا
? مردم از اجرا نشدن برخی قوانین مربوط به ایثارگران اطلاع ندارند