مربی مس کرمان: به اهداف خود در لیگ برتر رسیده‌ایم

کرمان – فت فتو – مربی مس کرمان گفت: پس از گذشت یک سوم از بازی‌های لیگ برتر به اهداف خود رسیده ایم و همه باید در ادامه راه همدل با باشگاه و کادر فنی این تیم باشیم. به گزارش فت فتو، محمود محمودی نیا ضمن تبریک به مردم کرمان و هواداران مس بابت کسب […]

کرمان – فت فتو – مربی مس کرمان گفت: پس از گذشت یک سوم از بازی‌های لیگ برتر به اهداف خود رسیده ایم و همه باید در ادامه راه همدل با باشگاه و کادر فنی این تیم باشیم.

به گزارش فت فتو، محمود محمودی نیا ضمن تبریک به مردم کرمان و هواداران مس بابت کسب سه امتیاز از هفته دهم لیگ برتر افزود: پیش بینی می کردیم که این بازی با تغییرات حوزه مدیریتی و کادر فنی باشگاه صنعت نفت آبادان برای ما دشوار باشد اما از این بازی راضی هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به نتایج ۲ هفته گذشته به تیم فوتبال هوادار تهران و آلومینیوم باختیم، بار روانی روی تیم ما بود اما بازیکنان مس کرمان در این بازی همدل بودند.

مربی مس کرمان گفت: جوانانی در این مسابقه بازی کردند که ظرفیت های خود استان هستند، بازیکنی ۱۷ ساله از سهمیه جوانان مس کرمان در این بازی سخت گل می‌زند که امتیازی مهم برای استان است.

وی یادآور شد: سال پیش رسانه ها در لیگ دسته یک کمک خوبی به ما کردند اما عده‌ای می‌خواستند ما را به سمت و سویی ببرند که به هشت سال گذشته برسیم اما با آگاهی باشگاه این اتفاق نیفتاد.

محمودی نیا با بیان اینکه تیم فوتبال مس کرمان هوادارانی دلسوز دارد گفت: باید به این تیم که در سال اول حضور در لیگ برتر است، فرصت داد؛ مس به هدف خود برای ماندگاری در لیگ برتر می رسد و اعتقاد داریم که هواداران نباید در این مسیر گمراه شوند.

مربی مس کرمان با بیان اینکه هواداران را با وجود بازی‌های بدون تماشاگر نزدیک خودمان می‌دانیم، افزود: خیلی ها پالس مثبت به تیم فوتبال مس کرمان می دهند که امیدوارم این جو روانی ادامه یابد.

وی ادامه داد: با فرصتی که پیش از جام جهانی داریم و پس از آن داریم، می توانیم نقاط ضعف خود را رفع کنیم.

ظرفیت‌های فوتبال کرمان باید دیده شوند

محمودی نیا عنوان کرد: فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان از جوانی در این استان چهره شده و امروز از جوانی ۱۷ ساله در تیم استفاده می کند که گل هم می زند و پیشرفت فوتبال استان کرمان احتیاج به شهامتش دارد.

وی افزود: باید هزینه بدهیم تا سطح فوتبال خود را بالا ببریم فوتبال ما حرفه ای است، بومی و غیربومی ندارد اما جوانان و ظرفیت های استان کرمان هم باید دیده شوند.

مربی مس کرمان ابراز داشت: اگر امروز استان کرمان سه تیم در لیگ برتر فوتبال کشور دارد باید به خود و ظرفیت هایش بنازد شهامت بومی سازی فرزاد حسین‌خانی نیاز به حمایت، کمک و جو روانی مثبت دارد اگر مس کرمان به هدف خود برسد مسیری هموار برای فوتبال استان ایجاد می شود.

انگیزه خوبی برای بازی با پرسپولیس داریم

وی گفت: بازی با تیم پرسپولیس تهران خاص است و انگیزه خوبی برای آن بازی خواهیم داشت و سعی می کنیم بازیکنان را ریکاوری کنیم، امروز بازی سختی داشتیم و بچه های ما جانفشانی کردند و جانفشانی برای برد و ذهن برنده با تمرینات و پس از بازی با نفت آبادان ما را به هدف خود رساند.

محمودی نیا خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان انگیزه لازم را برای بازی با پرسپولیس تهران دارند، ما کرمانیم و میرویم بازی زیبایی در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

یکی از بهترین داوری های لیگ برتر

مربی مس کرمان در خصوص قضاوت بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: کوبل داوری این بازی قوی بودند و داوری این تیم را در مسابقات لیگ دسته یک دیده ایم.

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی امروز هم اشتباه تاثیرگذاری نداشت و یکی از بهترین داوری های لیگ برتر این بازی بود.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور توانست با ۲ گل امین کاظمیان و محمدصالح محمدی از سد نفت آبادان عبور کند.




مربی مس کرمان: به اهداف خود در لیگ برتر رسیده‌ایم

منبع: ایرنـا
? مربی مس کرمان: به اهداف خود در لیگ برتر رسیده‌ایم