مراسم یادواره شهدای گمنام و دانش آموز بخش طغرالجرد

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای دانش آموز بخش طغرالجرد با حضور امام جمعه بخش ،جمعی از خانواده های معزز شهیدان ، دانش آموزان و مردم ولایت مدار در مصلای نماز جمعه برگزار شد. به گزارش خبرنگار “فت فتو”این مراسم که به همت دفتر امام جمعه ،قرارگاه فرهنگی اجتماعی […]

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای دانش آموز بخش طغرالجرد با حضور امام جمعه بخش ،جمعی از خانواده های معزز شهیدان ، دانش آموزان و مردم ولایت مدار در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “فت فتو”این مراسم که به همت دفتر امام جمعه ،قرارگاه فرهنگی اجتماعی سردار شهید ماشاالله رشیدی ، موکب بنت الحسین ، حوزه بسیج  امام صادق (ع) برگزار شد با مداحی و قرائت سرود همراه بود.
در این مراسم حجت الاسلام محسن سنجری گفت : سه رویداد مهم در روز سیزده آبان داشتیم که در این روز مردم بدی های آمریکا را یکجا دیدند لذا سفارتخانه را اشغال کردند که این مهم بعنوان انقلاب دوم نام گرفت.
وی تاکید کرد: آمریکا سالها بعنوان کدخدای منطقه بود و هر کاری با نظر آمریکا صورت می گرفت لذا ایران در سال ۵۸ هیمنه آمریکا را در هم شکست  و ایران به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی کرمان افزود:  اقتدار سردار دلها لرزه بر اندام دشمنان می انداخت و تمام طرح های آمریکا را منجر به شکست می کرد.
وی بیان کرد: دشمنان تلاش کردند عراق و لبنان را بعنوان دو محور مقاومت به هم بریزند و ایران را بعنوان مغز متفکر محور مقاومت از صحنه بیرون کنند.
حجت الاسلام سنجری تصریح کرد: دشمنان فکر کردند با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقاومت را متوقف‌ می کنند اما با شهادت ایشان تک تک مردم ایران راه سردار دلها را ادامه دادند.
وی تاکید کرد: الگوی شهید لندی شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس هستند در حالی که دشمنان بدنبال مخفی کردن الگوها بودند اما رزمنده دلاوری همچون شهید حججی در برابر دشمنان ایستادگی می کند.
نماینده ولی فقیه در تیپ زرهی کرمان بیان کرد: یکی از مولف های انقلاب قدرت ، شهدا هستند که قدرت جذب دارند لذا دشمنان بدنبال مخفی کردن یاد شهدا هستند در حالی که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.
وی ادامه داد: جوانان حشد الشعبی خاری در چشم دشمنان شدند جوانان یمنی انصارالله را شکل دادند و خاری در چشم عربستان و صهیونیست ها شدند.
حجت الاسلام سنجری بیان داشت : گروه های مقاومت حیدریون ، زینبیون ، فاطمیون و….. درکشورهای مختلف شکل گرفت که هیمنه آمریکا را در هم شکستند.
وی یادآور شد: دزدی نفتی آمریکایی ها که به تصویر کشیده شد و قدرت سپاه پاسداران را به رخ جهانیان نشان‌ داد نشان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.
نماینده ولی فقیه در تیپ زرهی کرمان گفت: اگر در مقابل آمریکا یک قدم عقب نشینی کنیم ده قدم جلو می آید اما همگان بدانند با مقاومت ما آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان از تشکیل نیروی مقاومت در آمریکا وحشت دارند که این مهم به برکت خون پاک شهداست شهیدانی که بر پشتیبانی از ولایت و رهبری تاکید دارند.
حجت الاسلام سنجری ابراز کرد: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت و رهبری می دانست شهید مرحمت بالازاده با اجازه ولایت و رهبری به مبارزه با دشمن مبادرت کرد و ماندگار تاریخ شد.
وی بیان داشت: شهید علی عرب وقتی کوله پشتی اش آتش گرفت خود سوخت تا مسیر پیشروی رزمندگان هموار شود.
نماینده ولی فقیه در تیپ زرهی استان کرمان گفت: باید همواره از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محافظت کنیم شخصیتی که بیش از ۴۱ سال در راه مبارزه با اشرار و دشمنان ایستادگی کرد
انتهای پیام /نامجوکوهبنانی




مراسم یادواره شهدای گمنام و دانش آموز بخش طغرالجرد

منبع:آرمـان
? مراسم یادواره شهدای گمنام و دانش آموز بخش طغرالجرد