مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان برگزار شد

کرمان- مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان با حضور خانواده شهدا، مردم و مسوولان در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر یکشنبه در این مراسم که با حضور خانواده شهید سپهبد قاسم […]

کرمان- مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان با حضور خانواده شهدا، مردم و مسوولان در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر یکشنبه در این مراسم که با حضور خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده شهدا اظهار کرد: شأن و جایگاه شهدا آنقدر زیاد است که ما به آنها نیاز داریم و آنها هیچ نیازی به ما ندارند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن سه امتیاز را برای انسان‌های برتر بیان می‌کند. یکی از امتیازهای مهم نزدیکی به خدا، تقوای بیشتر است. اینکه چه کسی خداترس‌تر است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ز ائرین حاج قاسم با وجود اینکه می‌داند ممکن است حضور در گلزار شهدا خطراتی برای او داشته باشد، به این مکان می‌آید، امتیاز دوم را زمان شناسی دانست و بیان کرد: دانش آموزان و جوانان ما می‌دانستند زائر حاج قاسم بودن یعنی تیری بر قلب دشمن زدن و ممکن است خطرات متعددی آنها را تهدید کند اما رفتند.

وی اظهار کرد: معیار سوم قرآن کسانی هستند که اهل جهاد هستند و در میدان‌های سخت حضور پیدا می‌کنند و این شهدای ما به لحاظ نزدیک بودن به خدا، فهم زمان، شناخت دوست و دشمن و هم به لحاظ حضور در صحنه‌های سخت ممتاز هستند لذا شأن و جایگاهی دارند که ما نیازمند آنها هستیم.

کد خبر ۵۹۸۸۱۶۰




مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان برگزار شد