مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف در شهرستان بردسیر برگزار شد

به مناسبت روز ملی اصناف مراسم گرامیداشت با حضورمسئولین ،روسای اتحادیه های صنفی و جمعی از معتمدین اصناف در شهرستان بردسیر برگزار شد . بسمه تعالی  طبق گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان بردسیرروز پنجشنبه هفته گذشته به مناسبت روز ملی اصناف مراسم گرامیداشتی با حضور مسئولین ،رؤسای اتحادیه های صنفی و جمعی از معتمدین اصناف […]

به مناسبت روز ملی اصناف مراسم گرامیداشت با حضورمسئولین ،روسای اتحادیه های صنفی و جمعی از معتمدین اصناف در شهرستان بردسیر برگزار شد .

بسمه تعالی 

طبق گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان بردسیرروز پنجشنبه هفته گذشته به مناسبت روز ملی اصناف مراسم گرامیداشتی با حضور مسئولین ،رؤسای اتحادیه های صنفی و جمعی از معتمدین اصناف در محل سالن آمفی تئاتر امام خمینی (ره)  شهرستان بردسیر برگزار گردید .

در این مراسم جناب آقای زاهدی رئیس اتاق اصناف شهرستان ضمن تبریک روز ملی اصناف تسریح کرد:

طراحی و راه اندازی اولین سایت اتاق اصناف در استان ، در شهرستان بردسیر و همچنین برگزاری آموزش های اصناف به صورت غیر حضوری ، راه اندازی اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ ویژه اصناف در کل کشور در شهرستان بردسیر ، پیگیری و تخصیص زمین در شهرک صنعتی به مشاغل آلاینده صنفی ،برگزاری اولین یادواره شهدای اصناف، افتتاح دفتر حوزه بسیج اصناف در محل اتاق اصناف، تکمیل و راه اندازی اتوماسیون داخلی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ، عقد تفاهم نامه همکاری با فنی و حرفه ای به جهت ارتقائ سطح دانش واحد های صنفی ، از جمله اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر بوده است .

 

این مقام مسئول فرمود : از دست دادن بازار خرید شهر های گلزار و لاله زار به جهت کمبود امکانات حمل و نقل عمومی مناسب بین این دو شهر با بردسیر ، عدم تامین مایحتاج و اقلام مورد نیاز کارخانجات فولاد از کسبه واصناف شهرستان بردسیر با وجود ظرفیتهایی که در اکثر واحد های صنفی شهرستان وجود دارد ، از جمله تقاضا های اصناف از مسئولین محترم شهرستان است که درخواست رسیدگی داریم .

 

در ادامه ی این مراسم جناب آقای وفایی فرماندار بردسیر ضمن تبریک روز ملی اصناف به مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه ها از عملکرد دوساله ی این مجموعه تشکر وقدردانی و همچنین اصناف را بزرگترین حامی دولت و مسئولین برای اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه ها دانست .

 

امیر پور سعید رئیس اداره صمت نیز ضمن تبریک روز ملی اصناف به مجموعه ی اتاق اصناف و کسبه محترم شهرستان ، از رؤسای اتحادی ها درخواست کرد که با تعامل و همکاری ،کمافی السابق گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات مجموعه و اصناف بردارند .

 

درپایان از تعدادی از فعالان مجموعه اصناف با اهدای تندیس تقدیر گردید .

 




مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف در شهرستان بردسیر برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف در شهرستان بردسیر برگزار شد