مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: برنامه‌های دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان با حضور تعدادی از وزرا، رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور برگزار می‌شود. – اخبار استانها – علی زینی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت […]

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: برنامه‌های دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان با حضور تعدادی از وزرا، رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور برگزار می‌شود.

– اخبار استانها –

علی زینی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت قرار داریم اظهار داشت: شهر کرمان مهیای برگزاری برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با محوریت فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و با همکاری سایر نهادهای اداری و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود گفت: امسال برنامه‌ریزی‌ها به‌ گونه‌ای انجام شده که عمده برنامه‌های این ایام به صورت مردمی برگزار شود.

استاندار کرمان از برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات و منازل در این ایام خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌هایی با نام و یاد شهید سلیمانی در تمام شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود که بعضی از این برنامه‌ها در سطح ملی است.

فرمانده سپاه استان کرمان: بیش از ۱۷۰ برنامه در ایام سالگرد شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود
امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی انقلاب اسلامی را به بسیاری از نقاط جهان صادر کرد
امام جمعه کرمان: ۹ دی مواجه جدی جریان ولایی و خط اصیل انقلاب با جریان فتنه است

وی با اشاره به اینکه از نهم تا شانزدهم دی‌ماه برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در استان کرمان برگزار می‌شود افزود: برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار مختلف تدارک دیده شده که با حضور سخنرانان ملی و هم‌رزمان شهید سلیمانی در کرمان همراه است

زینی‌وند بیان کرد: تعدادی از وزرا، رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور در این ایام برای شرکت در برنامه‌های دومین سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان حضور پیدا می‌کنند و سخنران مراسم هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می‌شود

منبع: تسنــیم
? مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می‌شود