مراسم جمع خوانی قرآن در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود

کرمان _ مدیرکل صدا و سیمای کرمان از برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در کرمان خبر داد. علی رمضانی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در استان کرمان به یک افتخار برای مردم تبدیل شده است و هر ساله جمعیت زیادی در این مراسم شرکت می‌کنند وبا استقبال خوب مردم […]

کرمان _ مدیرکل صدا و سیمای کرمان از برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در کرمان خبر داد.

علی رمضانی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در استان کرمان به یک افتخار برای مردم تبدیل شده است و هر ساله جمعیت زیادی در این مراسم شرکت می‌کنند وبا استقبال خوب مردم به خصوص نوجوانان وجوانان همراه بوده است.


وی بیان کرد: قاریان ممتاز استان کرمان تا پایان ماه مبارک در این مراسم شرکت می‌کنند و این کار با تأیید شورای عالی قرآن همراه است.


مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه امسال نیز مراسم جمع خوانی قرآن کریم به صورت پخش مستقیم از شبکه کرمان پخش می‌شود گفت: رادیو نیز به صورت زنده این مراسم را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در این کار چندین دستگاه دیگر هم همکاری می‌کنند و برای رفت وآمد مردم نیز سرویس رایگان از جنب حسینیه ثارالله در نظر گرفته شده است و یک مهد کودک نیز برای نگهداری بچه‌ها در طبقه پایین حسینیه آماده شده تا خانواده‌ها آسوده‌تر از مراسم بهره‌مند شوند.

کد خبر ۵۷۳۸۹۲۷




مراسم جمع خوانی قرآن در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? مراسم جمع خوانی قرآن در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود