مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید شهرستان فاریاب

مراسم تکریم زهره خدادادی بخشدار پیشین و مهدی محمدی سلیمانی بخشدار جدید در شهرستان فاریاب از توایع جنوبی استان کرمان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید بخشدار مرکزی  فاریاب با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه و رؤسای ادارات در این شهرستان برگزار شد. […]

مراسم تکریم زهره خدادادی بخشدار پیشین و مهدی محمدی سلیمانی بخشدار جدید در شهرستان فاریاب از توایع جنوبی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید بخشدار مرکزی  فاریاب با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه و رؤسای ادارات در این شهرستان برگزار شد.

 
در این مراسم از زحمات زهره خدادادی تقدیر و مهدی محمدی سلیمانی به عنوان مدیر جدید بخشدار مرکزی فاریاب معرفی شد.
 
 
  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گروهی امام جمعه ضمن خیرمقدم گویی افزود: موضوع مسئولیت در آموزه‌های دینی ما از جایگاه خاصی برخوردار است. 
 
وی افزود: رسول گرامی اسلام در وصف مسئولیت می‌فرمایند؛ همه اگاه باشید همه نسبت زیر دستانشان و نسبت به وظایفی که دارند در قیامت مورد باز خواست قرار می‌گیرند و این‌ها بیانگر این است که مسئولیت‌ها بسیار سنگین است و اگر کسی به این مسئولیت‌ها توجه نکند در قیامت به شدت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.
 
 
 گروهی پایان مطالب خود افزود: از زحمات چندین ساله خانم‌ خدادادی نیروی پر تلاش تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای آقای سلیمانی از جوانان توانمند انقلابی آرزوی موفقیت داریم .
 
 
 فرماندار یوسف میرشکاری سلیمانی در جلسه امروز اذعان داشت: پست و مقام به خودی خود ارزشمند نیست، آن چه به این پست‌ها ارزش می‌دهد خدمت به اسلام و خدمت به مردم است و لذا این پست‌ها در دست ما امانت است .
 
 
فرماندار افزود: بهترین شیوه قدر دانی از مردم خدمت به مردم است، و امروز در مراسم تکریم و تشکر از خدمات صادقانه و مخلصانه و جهادی چندین ساله خانم خدادادی است که مثل یک‌ مرد در هر کجا که نیاز به حضور و خدمت بود حاضر می‌شدند و برای خدمت به مردم آنچه توان داشتند را انجام می‌دادند که در همین مراسم از این خواهر گرامی و همکار خوبمان که الحق‌و‌الانصاف که در جهت رفع مشکلات مردم بخش خوب خدمت کردند تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی و سلامتی دارم.
 
وی افزود: همچنین عرض تبریک خدمت همکار عزیز و گرامی مهدی محمدی سلیمانی که از نیروهای پر تلاش و بومی شهرستان فعال و جوان انقلابی، جهادی با سابقه دارای رشته عمران که می‌توانند تحولی را در بخشداری بجود بیاورند.
 
 
فرماندار خاطر نشان کرد: خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است و هم اکنون که این توفیق نصیب شما نیروی پر تلاش گردیده ان شاءالله تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم در اولویت کار خود قرار دهید.

انتهای خبر/پناهی

منبع: فاریاب خبر




مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید شهرستان فاریاب

منبع:آرمـان
? مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید شهرستان فاریاب