مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان کهنوج برگزار شد

مراسم تودیع علی مسلمی مدیر سابق بیمارستان ۱۲ فروردین و معارفه علیرضا پورمحمدی مدیر جدید این مرکز درمانی برگزار شد. به گزارش “فت فتو” مراسم تودیع علی مسلمی مدیر سابق بیمارستان ۱۲ فروردین و معارفه علیرضا  پورمحمدی مدیر جدید این مرکز درمانی با حضور دکتر بیانی مقدم رئیس بیمارستان و کلیه کارکنان اداری و بالینی […]

مراسم تودیع علی مسلمی مدیر سابق بیمارستان ۱۲ فروردین و معارفه علیرضا پورمحمدی مدیر جدید این مرکز درمانی برگزار شد.

به گزارش “فت فتو” مراسم تودیع علی مسلمی مدیر سابق بیمارستان ۱۲ فروردین و معارفه علیرضا  پورمحمدی مدیر جدید این مرکز درمانی با حضور دکتر بیانی مقدم رئیس بیمارستان و کلیه کارکنان اداری و بالینی برگزار شد.

 
دکتر بیانی مقدم از تعهد و تخصص و زحمات شایان  مسلمی در مدت زمان خدمت در این مرکز تقدیر و تشکر نموده و برای  پورمحمدی آرزوی توفیق در پیشبرد اهداف درمانی این مرکز را از خداوند منان خواستار شد.
 
 
در ادامه دکتر بیانی مقدم، از عشق به خدمت به مردم، بیماران و پرسنل در بیمارستان به عنوان یکی از ویژگی های بارز  مسلمی در دوران مدیریت ایشان یاد کرد و از تلاش های خستگی ناپذیر وی که منجر به تغییرات کمی و کیفی در بیمارستان شد تشکر و قدردانی کرد.
 
 
 مسلمی در این مراسم بیان داشت تمام تلاش خود را در دوران تصدی مسئولیت در بیمارستان به کاربستیم تا به مردم خدمت کنیم مطمئنا این مهم تنها با همراهی و همدلی همه کارکنان امکان پذیر بود.
 
 
پورمحمدی مدیر جدید بیمارستان نیز ضمن اعلام اهداف مهم پیش رو، درخواست یاری و همکاری از سوی پرسنل را در پیشبرد اهداف پیش رو مطرح کرد.
 
 
در پایان مراسم نیز هدیه و لوح سپاس جهت تقدیر به مدیر سابق تقدیم شد.

انتهای پیام،/ک




مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان کهنوج برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان کهنوج برگزار شد