مراسم تجلیل از خبرنگاران در کهنوج برگزار شد

به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، صبح امروز در محل ناحیه مقاومت بسیج کهنوج مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه و اصحاب رسانه در محل ناحیه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» برجی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته خبرنگار بیان داشت: اهمیت قلم […]

به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، صبح امروز در محل ناحیه مقاومت بسیج کهنوج مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه و اصحاب رسانه در محل ناحیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» برجی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته خبرنگار بیان داشت: اهمیت قلم و نوشته از آنجا  مورد اهمیت است که خداوند در قرآن کریم یک سوره بنام آن آورده و قسم یاد می‌کند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه کهنوج ادامه داد: در حکومت دینی بالاترین شان و جایگاه برای مسئولین خدمت‌رسانی به مردم است و به فرموده رهبر انقلاب در کنار جهاد تبیین،  جهاد خدمت‌رسانی و امیدآفرینی را هم باید اجرایی کرد.

برجی افزود: ما می‌توانیم با جهاد خدمت‌رسانی به مردم در واقع جهاد تبیین را عملی کنیم و باید به نحوی فعالیت کنیم که مدیون مردم، نظام، انقلاب و خون شهدا نشویم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم  از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان توسط فرماندهی و نمایندگی ناحیه  تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/




مراسم تجلیل از خبرنگاران در کهنوج برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم تجلیل از خبرنگاران در کهنوج برگزار شد