مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل در کرمان

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام رحمت الله علیه  با حضور جمعی از مردم کرمان در مسجد امام برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان ، مشاور عالی قوه قضاییه در این مراسم با بیان اینکه در هر حرکت امام یک دنیا جسارت، صداقت و عقلانیت نهفته بود گفت: امام توانست نسل انقلاب را […]

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام رحمت الله علیه  با حضور جمعی از مردم کرمان در مسجد امام برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان ، مشاور عالی قوه قضاییه در این مراسم با بیان اینکه در هر حرکت امام یک دنیا جسارت، صداقت و عقلانیت نهفته بود گفت: امام توانست نسل انقلاب را تربیت کند، ملت را با معارف اسلامی آشنا و یک ملت دوران ساز بیافریند و تاریخ را متحول کند.

وی افزود باید زمان زیادی بگذرد تا بشود حرکت عظیم امام رحمة الله علیه را تحلیل کرد.
مشاور عالی قوه قضائیه با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که جنگ روانی علیه ملت ایران ادامه دارد گفت: حرکت امام آنقدر بزرگ بود که دشمنان هنوز نمی‌توانند آن را تحمل کنند و امام هنوز پس از سال‌ها الهام بخش است و پیام‌های او هر روز برای ما درس است

حجت‌الاسلام پورمحمدی افزود: امروز نیز ادامه راه در گروه پیمان با آرمان‌های امام است و راه نجات ما بازگشت به آموزه‌های امام رحمة‌الله‌علیه می‌باشد.
وی دشمن شناسی و زمان شناسی را از ویژگی‌های برجسته امام خواند  و گفت: امام آگاهی بخش بود و ملت‌هایی که سقوط کردند دلیل سقوطشان ناآگاهی نا آگاهی به امور بود و راحت تسلیم شدند و ما نباید اجازه دهیم دشمن گرد غفلت بر این مملکت بپاشد.
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان امسال اشاره کرد و گفت انتخابات مظهر اقتدار ملی است و ما باید با مشارکت بالا و همدلی این اقتدار را ایجاد کنیم و دشمن را ناکام بگذاریم

                                    توجه ویژه امام به قشر محروم جامعه

مشاور عالی رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت امام به محرمان گفت :امام(ره) شاگرد مکتب پیامبر بودند و از روز اول آغاز انقلاب گفت باید به فکر محرومان باشیم.

مصطفی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) در کرمان افزود: امام خمینی(ره) همه وجود و تمام توان خود را برای ملت و به خصوص برای محرومان فدا کردند و تا آخرین لحظات عمر شریفشان دغدغه زندگی مردم محروم را داشتند.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه بیان کرد: امام خمینی (ره) اولین روزهای انقلاب کمیته امداد را تشکیل دادند و گفتند جزو اصلی‌ترین رسالت‌های ماست و گفتند اگر انقلاب کردیم و این حرکت بزرگ سیاسی را انجام دادیم و برای آزادی ملت این حرکت عظیم را آغاز کردیم، فقط به یک شعار نباید بسنده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در همه موضوعات حواسش به قشر محروم بودند، بیان کرد: امام(ره) شاگرد مکتب پیامبر بودند و از روز اول آغاز انقلاب گفت باید به فکر محرومان باشیم.

پورمحمدی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در جهت رفع محرومیت، گفت: دشمنان می‌خواهند صدای دفاع از محرومان را خفه کنند.

وی با اشاره به بحران‌هایی که بعد از انقلاب توسط دشمنان در کشور ایجاد شد، گفت: امام عاشق مردم و با مردم رو راست بودند و مردم به ایشان اعتماد کردند، رهبری نیز مثل امام(ره) بر مساله رفع محرومیت تاکید دارند.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت همدلی و همبستگی در رفع مشکلات محرومان، خطاب به مسوولان کمیته امداد گفت: از تلاشتان خسته نشوید از این مراجعه که به شما می شود ناراحت نشوید و این را افتخار بدانید.

کد ویدیو

 

 

                            مراسم گرامیداشت ارتحال امام  راحل ره در بم

 

  مراسم گرامیداشت ارتحال امام  راحل ره در بم با حضور قشرهای مختلف برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین  علیدادی سلیمانی در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)در شهرستان راور ) گفت: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در عرفان، سلوک، ذکر، معامله با خدا در صحنه های مختلف، دوران سخت مبارزه و غیره چنان ارتباط خود را با خدا قوی کرد که هیچ حادثه ای او را نمی ترساند،

وی تصریح کرد: در تاریخ بشری پس از ائمه اطهار (ع) شخصیتی به جامعیت امام خمینی (ره) یا کمتر دیده و یا اصلاً تاریخ چنین فردی را ندیده است.

وی با اشاره به انتخاب مقام‌معظم رهبری برای جانشینی امام راحل (ره) گفت: رهبری معظم انقلاب فردی عالم و دارای تجربه موفق مبارزه در دوران ستمشاهی و پس از آن در مسئولیت های مختلف در دوران انقلاب هستند و تجارب گران قیمتی در کارنامه دارند.

همچنین مراسم عزاداری هیاتهای مذهبی به همراه مسئولین ومردم از میدان شهدا تا حسینه کبیر برگزار گردید




مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل در کرمان