مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار شد

آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و نهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد باحضور پرشور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند برگزار شد. به گزارش فت فتوازکرمان: ، بمناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت  امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید مستضعفان جهان  […]

آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و نهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد باحضور پرشور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش فت فتوازکرمان: ، بمناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت  امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید مستضعفان جهان  و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد پیش از ظهر امروز جمعه، ۱۳ خرداد مردم وفادار و همیشه درصحنه  شهرستان زرند  خود را به مصلای پیامبر اعظم (ص) رسانده و مراسم مخفل نورانی انس با قران برگزار کردند ، و یاد و نام امام راحل (ره) و همچتین شهدای انقلاب اسلامی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  را گرامی داشتند.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم عزادار . با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت امام راحل ره   به بیان ویژگیهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود امروز ویژگی ها و شاخص های مکتب حضرت  امام (ره) برای همه گروهها و جریان های سیاسی کشور کارساز و نیازمند آن هستند.

او  برضرورت  بازخوانی و مطالعه وصیت نامه  الهی سیاسی حضرت امام تاکید کرد و گفت: افرادی که در خط و مسیر امام و رهبری حرکت کنند  هیچگاه به انحراف کشیده نخواهند شد  و باید این مهم در حوزه کاری همه  مسئولان نهادینه شود.

مردمی بودن حضرت  امام و نقش موثر مردم را در تمام صحنه ها تاثیرگذار دانست و گفت: حضور مردم در همه صحنه ها تحول آفرین است

او افزود: امام راحل (ره) همیشه تمام گروهها و جریان ها را به وحدت و انسجام سفارش  می کرد  و آنها را از هر گونه اختلاف افکنی برحذر می داشت  و امروز نیز رهبر معظم انقلاب  با ادامه دادن خط و سیره امام راحل  (ره)  توانسته کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی سکانداری و کشور را از تمام بحران ها نجات دهند.

نماینده زرند و کوهبنان، بر  لزوم تبیین اندیشه های امام خمینی(ره)،به نسل جدید تاکید کرد و گفت این موضوع باید به طور جدی در دستور کار مسئولین  قرار گیرد تا  نسل سوم و چهارم  انقلاب نیز با آرمان ها، شخصیت و تفکر والای امام خمینی(ره) بیش از پیش آشنا شوند، مبلغین و روحانیون نیز  باید گفتار رسایی برای انتقال این افکار به نسل جدید جامعه داشته باشند زیرا دشمن در کمین مردم بویژه نسل جوان ماست و از هر فرصتی برای به بیراهه کشاندن نسل جوان و نوجوان جامعه ما  استفاده می کند.

وی با بیان اینکه عملکرد مسئولان، رفتار رسانه ها و اقدامات تشکل های مردم نهاد در ایجاد امیدواری نقش بسزایی دارد.

انسجام بین گروه ها، شخصیت ها و سلایق مختلف را  زمینه ساز امیدواری و نشاط اجتماعی دانست  و گفت حفظ حرمت ها و احترام به سلیقه و تفکرات افراد جامعه در ایجاد انگیزه، امیدواری و نشاط اجتماعی نقش بسزایی دارد و در واقع  همه این مسائل موجب افزایش وحدت و آرامش  در جامعه می‌شود.

خانم شریعتی گفت در خصوص موضوعات منطقه از قبیل آبرسانی،  تحقق مسائل و مشکلات  کارگران ، و تقویت راههای مواصلاتی شهرستانهای زرند و کوهبنان برنامه هایی با همکاری فرمانداران و مسئولان در دست اقدام است.




مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار شد