مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان کشور در کرمان برگزار شد

فت فتو/کرمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و وزیر ورزش و جوانان، معاون و جمعی از مدیران ستادی وزارتخانه، مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل، ذیحسابان و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو، دکتر برنا […]

فت فتو/کرمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و وزیر ورزش و جوانان، معاون و جمعی از مدیران ستادی وزارتخانه، مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل، ذیحسابان و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو، دکتر برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان امروز چهارم اسفندماه در این مراسم اظهار کرد: برنامه های این گردهمایی در قالب هشت کارگروه آموزشی تخصصی در حوزه برنامه و بودجه، امور مالی و ذیحسابی، آیین نامه اجرایی مولدسازی، فناوری اطلاعات و تحول اداری و … اجرا شده است.

وی افزود: توانمندسازی گروه مدیریت، هدف برگزاری این گردهمایی بود و کلان مسائل و ابهامات در حوزه های تخصصی در این جلسات مطرح شد و محدودیت منابع مسئله مهم مطرح شده بود و یکی از دغدغه های مهم، حقوق و دستمزد همکاران ورزش و جوانان بود.

به گزارش فت فتو، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این اداره کل در چهار سال گذشته اظهار کرد: در روستاهای جنوب استان کرمان پروژه های ورزشی بسیاری اجرا شده و در دهه فجر در همه شهرستان ها پروژه ورزشی افتتاح شد.

وی افزود: استان کرمان در بحث نیروی انسانی نیازمند نگاه ویژه است و ظرفیت های صنعتی و معدنی کمک کرده که امروز بتوانیم ۵۳ تیم ورزشی در رقابت های لیگ برتر کشور داشته باشیم و نیازمند توسعه زیرساخت ها هستیم تا ورزش کشور روز به روز پیشرفت کند.

انتهای پیام




مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان کشور در کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان کشور در کرمان برگزار شد