مراجعه روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان در کربلا

نذیر کرمان/کرمان مسئول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان از مراجعه روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء این شهرستان در کربلا خبر داد. محسن خدادادپور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله)  از ۱۰ شهریورماه در کربلا شروع بکار کرده و تا ظهر امروز ۱۶ شهریورماه خدمت‌رسانی به زائران […]

نذیر کرمان/کرمان مسئول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان از مراجعه روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء این شهرستان در کربلا خبر داد.

محسن خدادادپور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله)  از ۱۰ شهریورماه در کربلا شروع بکار کرده و تا ظهر امروز ۱۶ شهریورماه خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: ۱۰ پزشک در سه شیفت، ۲۴ پرستار و ماما، شش نفر تکنیسین دارویی، شش نفر نیروهای انتظامات، دو نفر نیروهای خدمات در درمانگاه موکب از ساعت هشت صبح تا ۲۴ در این مدت در سه شیفت کاری به زائران خدمت‌رسانی کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با اشاره به این‌که تمام خدمات دارویی ارائه شده توسط درمانگاه موکب رایگان است، افزود: ویزیت توسط پزشکان رایگان، تزریقات، پانسمان و نوار قلب نیز رایگان صورت می‌گیرد.

خدادادپور با بیان این‌که همزمان سه پزشک کار ویزیت زائران را انجام می‌دهند، یادآور شد: بطور میانگین درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله) در کربلا روزانه به ۸۰۰ نفر از زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی رفسنجان، سرم‌درمانی، تزریقات عضلانی، پانسمان تاول‌ها، شستشوی زخم‌ها را از دیگر خدمات درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء به زائران اربعین برشمرد و گفت: درمانگاه موکب با همکاری بسیج جامعه پزشکی در کربلا مستقر شده و تمام پرسنل، پزشکان و پرستاران از مجموعه بسیج جامعه پزشکی هستند.

به گفته وی، داروهای این درمانگاه توسط خیّرین، موکب خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله)، مجتمع مس سرچشمه و همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تهیه شده است.

انتهای پیام




مراجعه روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان در کربلا

منبع: ایـسنا
? مراجعه روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان در کربلا