مدیر یک شرکت خودروسازی در کرمان بازداشت شد

کرمان – دادستان مرکز استان کرمان با اشاره به بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی در کرمان، گفت: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضائی ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت المال اعاده شد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در تشریح این خبر اظهار […]

کرمان – دادستان مرکز استان کرمان با اشاره به بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی در کرمان، گفت: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضائی ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت المال اعاده شد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس رصد اطلاعاتی و مستندات جمع آوری شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر تخلفات شرکت‌های خودروساز در زمینه عدم پرداخت حقوق بیت المال و ارجاع موضوع به بازپرس ویژه و براساس کارشناسی‌های انجام شده و تحقیقات بازپرس و احراز تخلفات این واحد خودروسازی درباره عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، پرونده مربوطه مورد رسیدگی قضائی قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که دستورات ویژه قضائی برای جلوگیری از ادامه تخلفات یک شرکت خودروساز، در جهت استیفای حقوق بیت المال صادر شده است، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده به نحوی اقدام شد که ضمن رعایت مصالح عمومی و اجتماعی، به روند تولید این کارخانه خللی وارد نشود و کارگران این مجموعه نیز با مشکل مواجه نشوند.

سالاری ادامه داد: با همین رویکرد و بر اساس صدور دستورات قضائی و پیگیری‌های اداره کل اطلاعات استان کرمان زمینه‌ای فراهم شد که ضمن چرخیدن چرخ تولید، ۴۲ هزار میلیاردریال از حقوق عمومی به بیت المال اعاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان این مطلب که دستگاه قضائی استان کرمان در راستای رسیدگی به این پرونده براساس منافع عمومی اقدام کرده است، تاکید کرد: در این پرونده برای مدیر متخلف قرار متناسب قانونی صادر شده و بخشی از حقوق مردم و دولت به بیت المال اعاده شده است.

سالاری بیان کرد: تاکید اصلی دستگاه قضائی بر این است که ضمن حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور، اجازه ندهد که حقوق عمومی مردم و بیت المال پایمال شود.

کد خبر ۵۳۵۳۷۹۵




مدیر یک شرکت خودروسازی در کرمان بازداشت شد

منبع:مــهر
? مدیر یک شرکت خودروسازی در کرمان بازداشت شد