مدیریت یک امانت الهی است

طاهره زحمتکش گفت: مدیریت یک امانت الهی است که به مسئولین و مدیران مدارس سپرده شده است. به گزارش فت فتو؛ طاهره زحمتکش در جلسه امروز، توجیهی مدیران مدارس ابتدایی منطقه گلباف به نقل از حدیثی از امام علی (ع) گفت: مدیریت یک امانت الهی است که به شما سپرده شده و باید در حفظ […]

طاهره زحمتکش گفت: مدیریت یک امانت الهی است که به مسئولین و مدیران مدارس سپرده شده است.

به گزارش فت فتو؛ طاهره زحمتکش در جلسه امروز، توجیهی مدیران مدارس ابتدایی منطقه گلباف به نقل از حدیثی از امام علی (ع) گفت: مدیریت یک امانت الهی است که به شما سپرده شده و باید در حفظ و حراست از این امانت و اجرای درست آن کوشا بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت و ضرورت نقش مدیر در مدرسه گفت: مدیریت مدرسه یک پست با نقش راهبردی و رهبریست که باید از تمامی ظرفیت های موجود در مدرسه به جهت پیشبرد اهداف استفاده کند و بر اساس توانمندی های افراد تقسیم وظایف نماید تا تمامی بار کار بر دوش یک نفر نباشد.

وی بیان کرد: تصمیم گیری باید بر مبنای عقل، تدبیر و مشورت با دیگر اعضا باشد و مدیران و معاونان در جهت رفع موانع موجود باید با یکدیگر تعامل دو سویه داشته باشند.

زحمتکش گفت: مهمترین موضوع در مدیریت سعه صدر و بردباریست و یک مدیر پیش از هر چیزی اول باید شنونده خوبی باشد و در مدیریت اگر تدبیر نباشد سو مدیریت پیش می‌آید.

انتهای پیام/ تاج الدینی




مدیریت یک امانت الهی است

منبع:آرمـان
? مدیریت یک امانت الهی است