مدیریت کشور در اختیار جوانان قرار گیرد

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که مدیریت کشور به تدریج در اختیار جوانان قرار بگیرد. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی اینکه از راه […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که مدیریت کشور به تدریج در اختیار جوانان قرار بگیرد.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی اینکه از راه الهی منحرف نشویم و مدافع قوانین و مقررات الهی باشیم لذا حلال و حرام خدا را رعایت کنیم.

وی با بیان این مطلب که یکی از اصول شقاوت، دنیا پرستی است که یکی از نتایج آن فساد است، عنوان کرد: فسادها دارای انواع و مصادیقی زیادی است لذا در طول تاریخ می‌بینیم ظلم‌های زیادی اتفاق افتاده است که ناشی از دنیاپرستی و فساد بوده است از طرف دیگر برای مقابله با گناهان علاوه بر آموزش باید تهذیب نفس انجام داد.

امام جمعه کرمان ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح و تسلیت و تبریک شهادت سفیر ایران در یمن، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های بسیار مهم در انقلاب اسلامی، ۹ دی است چرا که در این روز تجلی خشم انقلابی اتفاق افتاد لذا جا دارد جزئی‌تر در این زمینه صحبت کرد.

وی با بیان این مطلب که ما باید به سمتی حرکت کنیم که مدیریت کشور آرام آرام در اختیار جوانان قرار بگیرد، اظهار داشت: جریان ۹ دی نیز در طول تاریخ انبیا اتفاق افتاد اما همه این اتفاقات را باید در سه جریان خلاصه کرد که در انقلاب اتفاق افتاده و باز هم اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه التقاط یکی از سه جریان خطرناک است، افزود: التقاط یعنی باطل با حق قاطی می‌شود که ریشه در فساد و دنیا پرستی دارد و در صدر اسلام و آغاز انقلاب نیز این جریان اتفاق افتاد و برخی افراد از همین طریق منحرف شدند.

وی با بیان این مطلب که جریان انحراف نیز در مقابل جبهه حق ایستاده است، اظهار کرد: این جریان شعارهای جذاب و حمایت از حق را سر می‌دهند و جریان سوم، جریان فتنه و فتنه گری است که انسان‌های بزرگی را زمین زدند لذا ۹ دی روز مقابله جبهه انقلاب با جریان فتنه است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه جریان فتنه موجب ایجاد دو دلی و شک در مسیر انقلاب می‌شود، بیان داشت: حرکت بزرگی در روز ۹ دی اتفاق افتاد لذا سه جریان التقاط، انحراف و فتنه در انقلاب اتفاق افتاد و تمام شدنی نیست چرا که با شیوه و ابزارهای محتلف ظهور می‌کند.

کد خبر ۵۳۸۲۹۲۵




مدیریت کشور در اختیار جوانان قرار گیرد

منبع: مــهر
? مدیریت کشور در اختیار جوانان قرار گیرد