مدیریت فعالیت‌های پرورشی رسالت مربیان پرورشی مدارس است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت‌های پرورشی رسالت مربیان پرورشی مدارس است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ به نقل از روابط عمومی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ سید اصغر سادات حسینی ضمن گرامی‌داشت هفته تربیت اسلامی و تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) […]

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت‌های پرورشی رسالت مربیان پرورشی مدارس است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ به نقل از روابط عمومی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ سید اصغر سادات حسینی ضمن گرامی‌داشت هفته تربیت اسلامی و تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان گفت:  اهمیت جوانی زیاد است هر چند پیران، ریشه‌های تاریخی و سرمایه‌های این کشور هستند و در فرهنگ ما هر جا که صحبت از جوان شده سخن از پیران هم شده است.
 
وی افزود: از دیدگاه امام علی (ع) “همانا رای پیر از انرژی جوانان با اهمیت‌تر است” که این حدیث بیانگر ارزش تجربه سالمندان است. 
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در باب ارزش جوانی اظهار کرد: بیشترین افرادی که در صدر اسلام به سمت پیامبر رفتند و به اسلام گرویدند جوان بودند، اولین نماینده‌ای که توسط پیامبر به مکه فرستاده شد برای معرفی اسلام، جوانی ۲۰ ساله بود که این خصوصیت را داشت که قرآن را به زیبایی قرائت می‌کرد، پرچمدار اسلام در همه جنگ‌ها جوانی به نام علی ابن ابی طالب بود. 
 
سادات حسینی توجه ویژه به تبیین ارزش‌های اسلامی بین دانش‌آموزان را ضروری دانست و بر تقویت برنامه‌های تربیتی در مدارس تاکید کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




مدیریت فعالیت‌های پرورشی رسالت مربیان پرورشی مدارس است

منبع:آرمـان
? مدیریت فعالیت‌های پرورشی رسالت مربیان پرورشی مدارس است