مدیرکل ورزش کرمان: میادین ورزشی را به میدان اخلاق تبدیل کنیم

کرمان – فت فتو – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، لازمه رشد در ورزش را بستر آرام آن دانست و گفت: همه باید کمک کنند، میادین ورزش را به میدان اخلاق تبدیل کنیم. به گزارش فت فتو، میثم پاریزی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان کرمان با اشاره به […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، لازمه رشد در ورزش را بستر آرام آن دانست و گفت: همه باید کمک کنند، میادین ورزش را به میدان اخلاق تبدیل کنیم.

به گزارش فت فتو، میثم پاریزی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان کرمان با اشاره به تایید نشدن پنج نامزد در مجمع انتخاباتی این هیات و تجمع افرادی جلوی این مجمع افزود: رای قاطع شما پاسخی محکم به حواشی بود که عده ای برای برگزاری مجمع های انتخاباتی در این استان درست می کردند و خوشحالم که این اتحاد در هیات کونگ فو وجود دارد و امیدوارم این مسیر با قدرت ادامه یابد.

وی با اشاره به ضرورت گستردگی و تعامل در مجموعه ورزش کرمان اظهار داشت: کونگ فو این استان در ایام کرونا در آموزش و مسابقات مجازی موفق عمل کرده و در مجموع در این حوزه جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: آیین نامه جدید، ساز و کار مجامع انتخاباتی را در استان ها تغییر داده که شرایط ثبت نام ها و تعدد افراد حاضر در انتخابات نیز از ویژگی های آن است لذا افراد باید با علم به داشتن بندهای این آیین نامه در مجامع انتخاباتی شرکت کنند.

وی با اشاره به افراد متقاضی شرکت در انتخابات مجمع ها، گفت: این افراد بر اساس شرایط آیین نامه باید در خصوص مباحث فنی کار و تامین منابع، توانمندی لازم را داشته باشد.

پاریزی خطاب به جامعه کونگ فو استان کرمان نیز گفت: در مقابل حرف های حاشیه ای سکوت نکنید، شما خانواده ای یک‌دل هستید که دل در گرو ورزش دارید، همانطور قاطعانه در انتخابات شرکت کردید محکم پای انتخاب خود بایستید.

وی تصریح کرد: ورزش یک جذابیت ذاتی و علاقه فکری است و برخی افراد حتی برای ارتقای ورزش استان کرمان، هزینه شخصی می کنند تا این ورزش ها را با قدرت بیشتری پیش ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تاثیرگذاری و مباحث دیگر ورزش هم باید مورد توجه قرار گیرد، نباید بگذاریم افرادی که در این شرایط تلاش می کنند، آسیب ببینند و ما هم با صیانت و مراقبت از ورزش، این اجازه را به کسی نخواهیم داد.

وی افزود: تعداد ۲۶ مجمع انتخاباتی در هیات های استانی طی سال ۱۴۰۱ خواهیم داشت و بیش از نیمی از هیات های این استان در سال آینده انتخابات دارند و به صورت میانگین هر ماه ۲ مجمع را برگزار می کنیم.

پاریزی یادآور شد: رسانه ها، افراد تاثیرگذار و دستگاه های نظارتی کمک کنند که همه چیز طبق قانون پیش برود، ضمن اینکه تلاش می کنیم مجامع انتخاباتی را شفاف برگزار کنیم و حق انتخاب را به افرادی می دهیم که حق رای دارند و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز از انتخابات حمایت می کند.

مرتضی بلوردی دبیر مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان نیز با اشاره به افراد معترض گفت: هیچکدام از این افراد آیین نامه را نخواندند و کسی برای ثبت نام در هیات ورزشی می آید، باید بداند با چه شرایطی وارد شود.

ضرورت وفاق در مجموعه کونگ فو کشور

نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی نیز گفت: هفته گذشته عضو افتخاری کمیته ملی المپیک شدیم. 

جعفر قدرتی با اشاره به ضرورت وفاق در مجموعه کونگ فو کشور افزود: پاریزی تنها مدیر کل بومی است که در خود استان کار می‌کند، ورزش را صنعتی کنیم و پیشرفت در بخش همگانی ضروری است.

وی با بیان اینکه هیات کونگ فو استان کرمان ظرفیت جذب رزمی کاران را دارد ابراز داشت: میزبانی جهانی مسابقات کونگ فو توآی را با حضور ۹۲ کشور در استان کرمان در سال آینده خواهیم داشت.

علی خادمی یکی از نمایندگان معترضان مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو نیز به خبرنگار فت فتو گفت: پنج نامزد برای شرکت در انتخابات رییس هیات کونگ فو کرمان نام نویسی کردند که تایید نشده اند.

آیین نامه جدید بندهایی به شرایط مجامع انتخاباتی افزوده که یکی از آنان داشتن سوابق مدیریتی مورد نیاز برای ثبت‌نام است.




مدیرکل ورزش کرمان: میادین ورزشی را به میدان اخلاق تبدیل کنیم

منبع: ایرنـا
? مدیرکل ورزش کرمان: میادین ورزشی را به میدان اخلاق تبدیل کنیم