مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی شد

گروه استان‌ها – محمدرضا مصباح به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی و از خدمات رضا اسماعیلی تجلیل شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز با حضور سید‌محمدرضا حسینی معاون توسعه […]

گروه استان‌ها – محمدرضا مصباح به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی و از خدمات رضا اسماعیلی تجلیل شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز با حضور سید‌محمدرضا حسینی معاون توسعه نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه معاون توسعه نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها مانند یک وزارتخانه کوچک هستند و ماموریت‌های این ادارات برای خدمترسانی به مردم زیاد است.

حسینی با بیان اینکه در خدمت به مردم باید به شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقتدا کرد گفت: حاج قاسم سرباز مکتب امامین انقلاب است که امروز دشمنان هم به او غبطه می‌خورند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب شد
سرپرست دانشگاه بیرجند منصوب شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد

معاون توسعه نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برای اولین بار بعد از ادغام ۵ سازمان در وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی روسا از داخل سازمان‌ها انتخاب‌ شده‌اند افزود: اکنون کارمندان متخصص مدیرکل می‌شوند که از جنس مردم با دغدغه‌های مردم بودند.

به گزارش تسنیم در آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان محمدرضا مصباح به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی و از خدمات رضا اسماعیلی تجلیل شد.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی شد

منبع: تسنــیم
? مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معرفی شد