مدیرعامل باشگاه مس کرمان: پیشکسوتان سرمایه‌های ماندگار فوتبال هستند

به گزارش نذیر کرمان؛ دکتر علی قرایی که سر تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان کرمان حضور یافته بود، گفت: باشگاه‌ها امروز به‌عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی خود باید در حوزه پیشکسوتان دقت‌نظر، توجه، برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم را داشته باشند و ما نیز به این مهم در باشگاه مس کرمان توجه داریم. او افزود: […]

به گزارش نذیر کرمان؛ دکتر علی قرایی که سر تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان کرمان حضور یافته بود، گفت: باشگاه‌ها امروز به‌عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی خود باید در حوزه پیشکسوتان دقت‌نظر، توجه، برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم را داشته باشند و ما نیز به این مهم در باشگاه مس کرمان توجه داریم.

او افزود: اهمیت و هویت دادن به پیشکسوتان و همچنین احترام به این چهره‌های فرهیخته که هر کدام قهرمانان بزرگ زمانشان بوده‌اند، مهم است.

دکتر قرایی با بیان اینکه در آن زمان رسانه‌ها به این صورت فعالیت نمی‌کردند تا افتخارات این بزرگان ثبت شود و متاسفاته تصاویر آن‌ها همانند امروز جایی پخش نشده است، گفت: افتخارات فوتبال کرمان، مرهون حضور و زحمات شما است.

او در پایان گفت: پیشکسوتان گنجینه گرانبهایی از تجربه و دانش هستند و جوانان به خصوص قهرمانان باید از آن‌ها برای رسیدن به قله‌های افتخار کمک بگیرند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




مدیرعامل باشگاه مس کرمان: پیشکسوتان سرمایه‌های ماندگار فوتبال هستند

منبع: بــرنا
? مدیرعامل باشگاه مس کرمان: پیشکسوتان سرمایه‌های ماندگار فوتبال هستند