مدیران نباید محافظه کار و به وضع موجود راضی باشند

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مدیر محاسبه گر برای جامعه و کشور ماندگار نیست بنابراین مدیران نباید محافظه کار و راضی به وضع موجود باشند و بدانید مدیر موفق مدیری است که تحولگرا و ریسک پذیر باشد. سردار”حسین معروفی” پیش از ظهر امروز ۱۰ شهریورماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج ادارات استان […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مدیر محاسبه گر برای جامعه و کشور ماندگار نیست بنابراین مدیران نباید محافظه کار و راضی به وضع موجود باشند و بدانید مدیر موفق مدیری است که تحولگرا و ریسک پذیر باشد.

سردار”حسین معروفی” پیش از ظهر امروز ۱۰ شهریورماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج ادارات استان کرمان اظهار کرد: بسیج هنر امام و انقلاب است و زمانی که بسیج پایه گذاری شد آثار امروز آن را نمی دیدیم و اکنون بزرگی و شرف آن را در جهان اسلام دیده ایم.

وی با بیان این مطلب که پایه بسیج در ایران گذاشته نشد بلکه در مدینه است و امام راحل دقیقا کار پیامبر را ساری و جاری کرد، افزود: بسیج یک فرهنگ، ایده و آرمان است و بسیجی فقط کسی نیست که در سازمان بسیج پرونده داشته باشد بلکه بسیاری از بسیجیان واقعی سازمانی به عنوان بسیج ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مکتبی بودن، انقلابی، جهادی و مردمی بودن را چهار مولفه مدیر بسیجی برشمرد و اظهار کرد: اگر این چهار مولفه در وجود یک نفر نهادینه گردد، می شود سردار سلیمانی که الگوی جهانی است.

وی با بیان اینکه اگر چهار مولفه مدیر بسیجی در فردی نهادینه شود، آن فرد رسالت محور کار می کند، گفت: حاج قاسم هیچ وقت دنبال دیده شدن نبود و دیدیم که خدا عشق او را در دل مردم نهاد. بدانید که فقط خدا انسان را محبوب می کند.

معروفی در توضیح مکتبی بودن یک مدیر گفت: اگر حس ظن به خدا را داشته باشیم در برابر هیچ کس زانو نخواهیم زد. همچنین اعتقاد عملی و قلبی به ذات اقدس الهی و اخلاص در عمل شاه کلید همه کارهاست و در انجام کارها توکل به خدا و یاری خواستن از خدا، داشته باشد.

وی مدیر محاسبه گر در نظام ولایی را مدیر موفقی ندانست و بیان کرد: مدیر محاسبه گر برای جامعه و کشور ماندگار نیست بنابراین مدیران نباید محافظه کار و راضی به وضع موجود باشند و بدانید مدیر موفق مدیری است که تحولگرا و ریسک پذیر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان وقت نشناختن را یکی دیگر از ویژگی های مدیر موفق دانست و در ادامه سد بلای مردم شدن، آبرو گذاشتن، روی اصول پافشاری کردن و نظام را به هر جهتی سوق ندادن، شایسته سالاری واقعی را از دیگر شاخصه های مدیر موفق برشمرد.

وی سیاست را اخلاقی کردن نه اخلاق را سیاسی کردن، ایثار، دنبال آرم نبودن بلکه دنبال آرمان بودن، مردمی بودن، رفتار و برخورد خوب با مردم، داشتن صعه صدر، روحیه گشاده و نسبت به مردم دست و دلباز بودن، نگاه تکریم به مردم داشتن و … را از دیگر ویژگی های مدیر موفق انقلابی دانست.

انتهای پیام




مدیران نباید محافظه کار و به وضع موجود راضی باشند

منبع:ایـسنا
? مدیران نباید محافظه کار و به وضع موجود راضی باشند