مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مطابق متون دینی وقتی فردی مسئولیتی پیدا می‌کند در پیشگاه خداوند پاسخگو است. وی با […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مطابق متون دینی وقتی فردی مسئولیتی پیدا می‌کند در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه روز قیامت روز سوال است و ما باید در دو حوزه پاسخگو باشیم که حوزه اول ماموریتی است که به ما داده شده است، گفت: هر اداره‌ای ماموریتی دارد و مدیران باید تمام تلاش خود را بگذارند که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند، ادامه داد: حوزه دوم توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه است و مدیر دستگاه نمی‌تواند بگوید که این حوزه به من ربطی ندارد و باید بداند که در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه تدابیری در استان کرمان اندیشیده شده است که به‌زودی به مدیران ابلاغ می‌شود، ادامه داد: همه مدیران باید صادقانه در این زمینه کمک کنند تا در ماموریت الهی خود موفق باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق، گفت: این عملیات موفق موجی از شادی در جهان ایجاد کرد و برای همه رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/۵۱۱/




مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

منبع: تسنــیم
? مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند