مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهرستان ریگان افتتاح شد

با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و دانش آموزان به همت خیر نیک […]

با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و دانش آموزان به همت خیر نیک اندیش حمید عزت آبادی افتتاح شد.

به گزارش فت فتو، احمد اسکندری نسب امروز در سفر به ریگان و در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیران ساخته می شود.
ویمدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهمترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.
اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان گفت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان استقبال می کنیم و در صورتی که خیران هزینه ۳۰ درصد مدارس استان را پرداخت کنند دولت ۷۰ درصد مابقی را پرداخت می کند.
بر پایه این گزارش مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز (پویش کرمان دانا) با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای حیدرآباد از توابع شهرستان ریگان افتتاح شد.
انتهای پیام/




مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهرستان ریگان افتتاح شد

منبع:آرمـان
? مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهرستان ریگان افتتاح شد