مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در کرمان افتتاح شد

فت فتو/کرمان مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز صفری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان در سرآسیاب کرمان در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد. رضا رضایی در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با تبریک دهه مبارک […]

فت فتو/کرمان مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز صفری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان در سرآسیاب کرمان در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

رضا رضایی در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با تبریک دهه مبارک فجر و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ره و شهدا گفت: اقتدار  و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون اقتدار امام و قطره قطره خون شهداست.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین و با ارزش ترین کار خیر است اظهار کرد: خیران مدرسه ساز   برای همیشه تاریخ جاودانه و ماندگار می شوند زیرا مدارس بهترین مکان برای جنگ با نادانی و آگاهی بخشی و دانایی بخشی هستند.

رضایی با بیان اینکه خیرین نقش موثری در ساخت مدارس در استان دارند اظهار کرد: آموزش و پرورش بهترین مکان برای سرمایه گذاری است زیرا توسعه پایدار کشور در گرو آموزش و پرورش با کیفیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان گفت: آموزش و پرورش نیازمند همکاری و تعامل همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

بر پایه این گزارش: مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز صفری در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰  متر مربع با زیر بنای هزار و ۳۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،  شهردار کرمان و خانواده صفری در سومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

گفتنی است: خانواده صفری دو مجمع آموزشی خیر ساز را از سال ۹۸ در سرآسیاب آغاز کرده اند که هم اکنون دبستان این مجتمع آموزشی به بهره برداری رسید و مدرسه متوسطه پسرانه این مجتمع نیز تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته و مهرماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام




مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در کرمان افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در کرمان افتتاح شد