مدرسه خیرساز در روستای “شهید چمن” نرماشیر به بهره‌برداری رسید

مدرسه ۴ کلاسه خیرساز “همیاران مهر ۲” با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای شهید چمن از توابع شهرستان نرماشیر به بهره‌برداری رسید. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آیین افتتاح مدرسه ۴ کلاسه خیرساز “همیاران ۲” صبح امروز با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و […]

مدرسه ۴ کلاسه خیرساز “همیاران مهر ۲” با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای شهید چمن از توابع شهرستان نرماشیر به بهره‌برداری رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین افتتاح مدرسه ۴ کلاسه خیرساز “همیاران ۲” صبح امروز با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران در روستای “شهید چمن” از توابع شهرستان نرماشیر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با قدردانی از همه خیران و آرزوی توفیق برای آنان، اظهار داشت: مدرسه‌سازی از با ارزش‌ترین امور خیر است.

وی مدرسه‌سازی را صدقه همیشه جاری و اقدامی اثربخش در راستای تربیت و آموزش نسلی پویا دانست، گفت: به همت خیران مدرسه‌ساز تاکنون بخش مهمی از چالش کمبود فضای آموزشی در استان رفع شده است.

رضایی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان کرمان بیان کرد: با وجود همه اقدامات انجام شده استان کرمان برای رفع مشکلات این حوزه، همچنان نیازمند یاری خیران مدرسه‌ساز است.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان ظرف یک سال آینده عملی می‌شود
استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان کرمان ممنوع شد
مدارس استان کرمان در سال تحصیلی آینده حضوری خواهد بود

به گزارش تسنیم، دبستان ۴ کلاسه خیرساز همیاران مهر ۲ صبح امروز در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مربع با زیربنای ۲۴۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای “شهید چمن” در شهرستان نرماشیر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۵۱۱/




مدرسه خیرساز در روستای “شهید چمن” نرماشیر به بهره‌برداری رسید

منبع: تسنــیم
? مدرسه خیرساز در روستای “شهید چمن” نرماشیر به بهره‌برداری رسید