مدافعین دروغین حقوق زنان، بزرگترین ناقضان حقوق زن در جهان هستند/ پیشرفت زنان ایرانی قابل مقایسه با وضعیت اسفبار زنان آمریکایی نیست

احمد علی مقدم گفت: با پایان دادن به عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مقام زن فقط در عمل کشور ما را از حق رای محروم کردند اما زنان ایرانی همچون قبل می توانند در مجامع بین المللی شرکت کنند و تاثیرگذاری خود را داشته باشند احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار فت فتو، […]

احمد علی مقدم گفت: با پایان دادن به عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مقام زن فقط در عمل کشور ما را از حق رای محروم کردند اما زنان ایرانی همچون قبل می توانند در مجامع بین المللی شرکت کنند و تاثیرگذاری خود را داشته باشند

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار فت فتو، در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: بیش از ۴۰ سال است که ما شاهد سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال مردم و بویژه پایمال‌شدن ‎حقوق زنان ایرانی هستیم لذا حذف ایران از این کمیسیون جای تعجبی ندارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با رد و محکومیت قاطع این قطعنامه ننگین و ساختگی، افزود: کارنامه و عملکرد سازمان ملل نشان می دهد که این سازمان ضد حقوق بشری فقط دستاویزی برای اجرای سیاست های مغرضانه استکبار جهانی و دشمنان اسلام شده است و این قطعنامه سبب تضعیف نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل می شود همچنین همه دشمنی های استکبار جهانی فقط در راستای جلوگیری از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و زنان مسلمان ما است اما مقایسه آماری رشد و پیشرفت های زنان در ایران و امریکا چیزی دیگر را نشان می دهند.
 
این فعال سیاسی بیان کرد: تصویرسازی سیاه امریکا و همدستانش از زنان ایرانی و تلاش و فشارهای آمریکا و متحدانش از تصویب قطعنامه های اینچنینی فقط برای به اسارت در آوردن زن مسلمان جهت مطامع شخصی و سیاسی خود است.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: درخواست ایالات متحده کاملاً غیرقانونی است چراکه امریکا بدنبال اجرای اهداف سیاسی نامشروع خود و سرپوش گذاشتن و منحرف کردن اذهان جامعه جهانی از جنایات علیه حقوق بشری و زنان کشور خودش است.
 
وی با اشاره به جنایات امریکا علیه زنان کشورش، تشریح کرد: وجود چندین هزار زن زندانی، آمار بالای خودکشی زنان، تشویق زنان به سقط جنین و از آنطرف پرونده سازی برای زندانی کردن و مجازات های سنگین آنها، تفاوت جنسیتی و نابرابری حقوق و مزایا، خشونت و تجاوز عليه زنان جامعه و گزارش پنتاگون در مورد تجاوز به زنان در ارتش امریکا، گسترش تجاوز جنسی و فساد اخلاقي حاكم بر اين روابط و در نهایت بردگی جنسی و ايجاد و تقويت روابط آزاد جنسي همه تنها گوشه ای از اقدامات تبعیض آمیز شیطان بزرگ علیه زنان است.
 
مقدم تاکید کرد: وظیفه اصلی کمیسیون مقام زن مبارزه با تبعیض علیه زنان و دفاع از حقوق زنان است و تصویب این قطعنامه دروغین نشان داد که سازمان ملل به سرکردگی امریکای جنایتکار فقط بدنبال نقض حقوق بشر و تبعیض علیه زنان و استقاده ابزاری از مقام زن است نه چیزی دیگر.
 
وی تصریح کرد: فاحش‌ترین موارد نقض حقوق بشر در امریکا همین کشورهای موافق این قطعنامه صورت می گیرد بطوریکه زنان در این کشورها از آزادی عمل به معنای واقعی برخوردار نیستند و امنیتی هم ندارند چنانچه که آمار تجاوز به زنان و خشونت علیه آنها نشاندهنده راستی این ادعا است.
 
وی مطرح کرد: زن ایرانی نه در اسارت، محرومیت و محدودیت است و نه سرکوب می شود بلکه در فضایی امن و با احترام مشغول به تحصیل، کار و زندگی و مهمتر اینکه تربیت نسلی دشمن شناس و با بصیرت است لذا پیشرفت های زنان ایرانی در ۴۳ سال گذشته اصلا قابل قیاس با وضعیت اسفبار زنان امریکایی وخیلی از کشور ها نیست و تحصیلات و حضور گسترده بانوان ما در عرصه های مختلف: اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … این سخن را ثابت می کند.
 
مقدم با بیان اینکه آمریکا و ایادیش بزرگترین ناقض حقوق بشر هستند، گفت: با پایان دادن به عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مقام زن فقط در عمل کشور ما را از حق رای محروم کردند اما زنان ایرانی همچون قبل می توانند در مجامع بین المللی شرکت کنند و تاثیرگذاری خود را داشته باشند لذااین مستکبران عالم تلاش کردند یک کشور اسلامی را که دارای آمار بالاتری نسبت به امریکا وخیلی ازکشورها در همه زمینه های پیشرفت ها و آزادی های زنان است را از کمیسیون مقام زن حذف کنند اما نمی توانند صدای مطالبه گری و دادخواهی زنان ما را خاموش کنند.
 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام با شعار” زن، زندگی و آزادی” و تصویب این قطعنامه بدنبال اجرای سیاست های کثیف خود علیه زنان و رواج بی حیایی و بی حجابی و نهایتا دسترسی آزاد و بیشتر به زنان ما هستند اما زن مسلمان ایرانی با پیشرفت روزافزون و حضور با حجاب خود در مجامع جهانی و بین المللی، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان می زند.
 
انتهای پیام/م
 
 




مدافعین دروغین حقوق زنان، بزرگترین ناقضان حقوق زن در جهان هستند/ پیشرفت زنان ایرانی قابل مقایسه با وضعیت اسفبار زنان آمریکایی نیست

منبع:آرمـان
? مدافعین دروغین حقوق زنان، بزرگترین ناقضان حقوق زن در جهان هستند/ پیشرفت زنان ایرانی قابل مقایسه با وضعیت اسفبار زنان آمریکایی نیست