مدارس بخش جبالبارز تعطیل شد

بخشدار جبالبارز جیرفت گفت: برای احتیاط مدارس جبالبارز امروز تعطیل شدند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» مهدی سعیدی با اشاره به وقوع دو زلزله در بخش جبالبارز افزود: این زمین‌لرزه ساعت ٢:۵٠ دقیقه بامداد امروز شنبه ١٩ اسفندماه در شمال جبالبارز و در فاصله ١٠ کیلومتری با بخش مرکزی رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و فقط برخی از ساختمان‌های […]

بخشدار جبالبارز جیرفت گفت: برای احتیاط مدارس جبالبارز امروز تعطیل شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» مهدی سعیدی با اشاره به وقوع دو زلزله در بخش جبالبارز افزود: این زمین‌لرزه ساعت ٢:۵٠ دقیقه بامداد امروز شنبه ١٩ اسفندماه در شمال جبالبارز و در فاصله ١٠ کیلومتری با بخش مرکزی رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و فقط برخی از ساختمان‌های قدیمی داخل شهر جبالبارز و روستاهای اطراف ترک برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ساعت ٨:۵٠ دقیقه پنجشنبه شب نیز یک زمین‌لرزه با قدرت ۳/۹ ریشتر در این منطقه رخ‌داد، افزود: پس از نخستین زمین‌لرزه تا کنون چهار پس‌لرزه در منطقه داشته‌ایم که باعث شد بسیاری از مردم از ترس دیشب را تا صبح بیرون از منازل‌شان سپری کنند.
بخشدار جبالبارز، با بیان این‌که درحال تهیه گزارش خسارات وارده هستیم، تصریح کرد: برای امشب با همکاری ستاد بحران و جمعیت هلال‌احمر دو مرکز برای اسکان مردم درنظر گرفته شده است.

مهدی سعیدی، با اشاره این‌که برای احتیاط مدارس جبالبارز امروز تعطیل شدند، افزود: بسیاری از دانش‌آموزان دیشب از ترس زلزله نخوابیده بودند که این موضوع نیز در تعطیلی مدارس امروز تاثیر داشت.
منبع: مهر
انتهای خبر/ پسند




مدارس بخش جبالبارز تعطیل شد

منبع:آرمـان
? مدارس بخش جبالبارز تعطیل شد